השוק

עליית משכורות בישראכרט: זה השכר החדש למנכ"ל והיו"ר

ישראכרט תעניק תגמולים גבוהים למנכ"ל רן עוז ויו"ר הדירקטוריון לאחר שנת שיא. תקרת השכר השנתית של עוז תועלה ב-17% לסך של 5.4 מיליון שקל. מתוך סכום זה, משכורתו הקבועה תעמוד על 2.12 מיליון שקל, והיתרה תהיה מורכבת ממענקים ותשלומים
מערכת ice |  4
רן עוז מנכ"ל ישראכרט (צילום פזית עוז, pixabay)
דירקטוריון ישראכרט כינס אספה כללית לאישור העלאה משמעותית בשכרם של המנכ"ל רן עוז ויו"ר הדירקטוריון תמר יסעור, לאחר שהחברה סיימה את הרבעון הראשון של 2024 בתוצאות שיא, כך על פי ההודעה לבורסה.
על פי ההצעה, תקרת השכר השנתית של עוז תועלה ב-17% לסך של 5.4 מיליון שקל. מתוך סכום זה, משכורתו הקבועה תעמוד על 2.12 מיליון שקל, והיתרה תהיה מורכבת ממענקים ותשלומים משתנים המותנים בביצועיו. כמו כן, עוז יהיה זכאי להפרשות סוציאליות בגין רכיב שכר של 200 אלף שקל, הטבה שלא היה זכאי לה בעבר.

בנוסף לכך, האספה תתבקש לאשר העלאת שכרה של יסעור, כאשר היקף משרתה יגדל מ-75% ל-80% ומשכורתה החודשית תעלה מ-130 אלף שקל ל-175 אלף שקל. עלות השכר השנתית הכוללת של יסעור תגיע לכ-3.3 מיליון שקל, לעומת 2.8 מיליון שקל כיום.
ההצעה להעלאת השכר של עוז ויסעור מגיעה לאחר שישראכרט חוותה שנת שיא עם רווח נקי של 64 מיליון שקל ברבעון הראשון, גידול של 16.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. השיפור ברווח הושג הודות לצמצום בהוצאות התפעול והפרשה נמוכה יחסית להפסדי אשראי, למרות ירידה של 1.5% בהכנסות כתוצאה מהשפעות המלחמה.
בדירקטוריון ישראכרט מדגישים כי העדכון בשכרו של עוז משקף את תרומתו המכרעת להובלת טרנספורמציה משמעותית בחברה והציפיות לתרומתו העתידית להמשך צמיחתה וקידום עסקיה. כמו כן, שבועיים קודם לכן, החברה הודיעה על הענקת אופציות בשווי 1.9 מיליון שקל לעוז במסגרת תכנית תגמול הוני מבוססת ביצועים.
מנגד, ארגוני עובדים וגורמים בציבור מבקרים את הגידול הניכר בשכר הבכירים בישראכרט, וטוענים כי הוא חורג מכל פרופורציה וממחיש את הפער העצום בין שכר המנהלים לעובדי השורה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חברה ללא גרעין שליטה
    סמי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המנהלים הדירקטוריון והעובדים חוגגים,ולעזאזל החברה
    סגור
  • העובדים חוגגים? התכוונת חוגגים על העובדים (ל"ת)
    אלי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כמו בהרבה מקומות..חברי דירקטוריון מפרגנים למנכל שמפצה
    תשקיעו בשירות במקום 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אותם חזרה. תוסיפו נציגי שירות לקוחות לשירות טוב יותר במקום למנכל שאין בו כלום מיוחד.אפשר לאייש את התפקיד שלו בפחות מעשירית.
    סגור
  • 1.
    מה הבעיה?!
    אנצי!!!! 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל חברה שמרוויחה הרבה המדינה צריכה לגבות ממנה יותר מיסים עד גבול מסויים! כי אם המדינה לא תטפל ביוקר המחיה,אז החברות יתרעמו על המיסים,או שישלחו לוביסטים כדי להוריד את יוקר המחיה ולגרום לממשלה לחוקק חוקים לטובת הציבור!!!!
    סגור