השוק

גיימסטופ זינקה ב-40% - ומכרה מניות ביותר מ-900 מיליון דולר

אושיית הרשת קית' גיל העלה צילום מסך שמיוחס ככל הנראה לתיק ההשקעות האישי שלו ובו ניתן להבחין באחזקה של 5 מיליון מניות גיימסטופ בשווי 115.7 מיליון דולר. עליית הערך הפתאומית גרמה לחברה לנצל את הראלי. בעקבות הפרסום, קמעונאית משחקי המחשב רשמה קפיצה במסחר באופן מיידי, שהצטרפה לצמיחה של 108% במהלך מאי
מערכת ice | 
קית' גיל, גיימסטופ (צילום יוטיוב/ Roaring Kitty, ויקיפדיה/ Phillip Pessar)
מניית חברת גיימסטופ זינקה אמש (שני) ב-40% במסחר בוול סטריט, קפיצה מצטברת אדירה לאחר שצמחה במהלך חודש מאי ב-108%, מניית המם קופצת בעקבות השערות כי מי שהיה בין היתר אחראי על הזינוק האדיר שלה ב-2021, קית' גיל, מחזיק כעת בפוזיציה משמעותית על החברה.
 
גיימסטופ, רשת חנויות אמריקנית של משחקי וידאו, מוצרי אלקטרוניקה ומשחקי מחשב, עלתה לאחרונה לכותרות בשל העובדה כי המניה צמחה באופן משמעותי בפתיחת שבוע המסחר בוול סטריט. אחת הסיבות לאותה תוצאה מעניינת מתקשרת לציוץ של קית' גיל, משתמש ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הידוע בכינוי  "Roaring Kitty". 
 
שלשום גיל הציג צילום מסך שמיוחס ככל הנראה לתיק ההשקעות האישי שלו, ובו ניתן להבחין באחזקה משמעותית במניית גיימסטופ: 5 מיליון מניות השוות 115.7 מיליון דולר, לפי שער המניה בסגירת המסחר ביום שישי. גיימסטופ ניצלה את הראלי במניה, ומכרה מניות בשווי של יותר מ-900 מיליון דולר. יש לציין כי מניית גיימסטופ זינקה ביותר מ-2,000% בתחילת שנת 2021. 
גיל נחשב לאחד האנשים הבולטים שהשתתפו בעליית הערך של המניה בשנת 2021. הוא נעלם מהדיגיטל לאחר שהחלה חקירה סביב הנושא, וחזר לפעילות לאחרונה. מניות מם הן מניות שיוצרות מעורבות והתעניינות ערה באמצעות הרשתות החברתיות, ללא קשר להתנהלות העסקית של החברה או למצבה הפיננסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה