השוק

הראל ויזל בעסקה חדשה: זו חברת הביגוד שירכוש

TERMINAL X מדווחת על חתימת מזכר הבנות לרכישת השליטה בסטרונגפול, מהחברות המובילות לבגדי אקטיב לנשים בישראל
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
חברת TERMINAL X של הראל ויזל, המחזיקה את אתר האופנה הגדול והמוביל בישראל, ממשיכה להתרחב ומדווחת על חתימת מזכר הבנות לרכישת 51% אחוז בחברת סטרונגפול המציעה מגוון רחב של מוצרי אקטיב לנשים.
סטרונגפול הוקמה בשנת 2020, ומנוהלת ע"י דור קדם וירדן דויטש המשמשים כמנכ"לים משותפים. סטרונגפול הפכה תוך זמן קצר לאחד המותגים המובילים בישראל לבגדי אקטיב, הנמכרים באונליין בלבד, עם שיעורי צמיחה ורווחיות גבוהים. החברה מציעה מגוון רחב של קולקציות ודגמים חדשניים וטרנדים המתאימים לאימונים וליום-יום, תוך שמירה על פונקציונאליות, אופנתיות ובמחירים נגישים.
 
ניר הורוביץ, מנכ"ל חברת TERMINAL X: "אנו גאים לדווח על חתימת מזכר הבנות עם חברת סטרונגפול. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של TERMINAL X, אנו בוחנים כל העת רכישת חברות איקומרס עם נתוני צמיחה ורווחיות גבוהים. אנו מזהים בסטרונגפול פוטנציאל גדול בישראל ובעולם, ומאמינים שיחד עם היזמים המוכשרים של החברה ותשתיות האיקומרס של TERMINAL X, נדע לממש את הפוטנציאל".

ניר הורוביץ (צילום: דימה טליאנסקי)
סטרונגפול היא חברת איקומרס ישראלית העוסקת במכירת בגדי אקטיב לנשים בישראל. החברה הוקמה בשנת 2020, ומנוהלת ע"י דור קדם וירדן דויטש המשמשים כמנכ"לים משותפים. סטרונגפול מייצרת בגדי אקטיב לנשים עם מגוון רחב של בדים, מידות וגזרות ייחודיות, במטרה להתאים לכל אחת את המוצר המדויק ביותר עבורה.
החברה מציעה פריטי אקטיב בעיצוב אופנתי וטרנדי המתאים ללוק יום-יומי ולאימוני ספורט, ובשילוב של בדים איכותיים. פריטי המותג מגיעים במידות הנעות בין XXL-XXS, ובמחירים של 280-120 שקלים. מבין המוצרים שניתן למצוא באתר: טייצים, טופים, אוברולים וסטים מקצועיים לאקטיב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנשי עסקים ?!
    אחד מהעם 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי עסקים אמידים ,אולי אמידים מאוד ,טרם הפנימו שלא ניתן לאכול ביותר מכף אחת - התאבון החולני שלהם לעוד ועוד יורידם לבסוף שאולה ע"פ הפתגם הידוע " מאיגרא רמה לבירא עמיקא " !!!!
    סגור