השוק

רשות שוק ההון תחליף ידיים? אלו שני המועמדים לתפקיד הממונה

ועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד האוצר סיימה את עבודתה והחליטה להמליץ בפני השר בצלאל סמוטריץ' על שני שמות. עמית גל, המשמש כממונה בהפועל כיום, שימש בעבר כסגן בכיר. מועמד נוסף הוא פרופ' זיו כהן, משנה למנכ"ל בווישור. שניהם ירואיינו על ידי יו"ר הציונות הדתית שיבחר מבינהם את הממונה הבא - שיובא לאישור הממשלה
מערכת ice | 
רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ועדת האיתור לבחירת הממונה על רשות שוק ההון בראשות מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר, שבה חברים המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד כרמית יוליס, הפרופ' עדית סולברג, רו"ח שמעון יצחקי ומנהל מינהל הסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה, אילן רם, סיימה את עבודתה והחליטה להמליץ בפני שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', על שני מועמדים. 
על פי ההודעה לתקשורת שפורסמה היום (שני) הוועדה ראיינה 8 מועמדים ובחרה פה אחד בשני המועמדים שנמצאו על ידה המתאימים ביותר לכהן בתפקיד הממונה על רשות שוק ההון. מועמד ראשון הוא עמית גל, המשמש כיום כממונה בפועל על שוק ההון, ביטוח וחסכון ושימש בעבר כסגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון.
מועמד נוסף הוא פרופ' זיו כהן, המשמש כיום כמשנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הפיננסים ו-CFO ב- WeSure GlobalTech ושימש בעבר בתפקיד סמנכ"ל, מנהל תחומי הכספים והחשבות במנורה מבטחים ביטוח. שני המועמדים ירואיינו על ידי שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', שיבחר מבין שניהם את הממונה על רשות שוק ההון הבא ויביא את מינויו לאישור הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה