השוק

התעשייה האווירית מתחזקת בחו"ל: זה המהלך החדש שלה

התעשייה האווירית מתחזקת נוכחותה בארה"ב עם מרכז מבקרים חדשני. הצעד החדשני מגיע בעקבות רבעון ראשון שיא לתע"א בשנת 2024, עם רווח נקי של 135 מיליון דולר וצבר הזמנות שיא של 19 מיליארד דולר – גידול של 48% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
בועז לוי (צילום ויקיפדיה/ תעשייה אווירית)
התעשייה האווירית לישראל (תע"א), אחת מחברות הטכנולוגיה הצבאית המובילות בעולם, ממשיכה להגביר את מאמציה השיווקיים בארה"ב, שוק היצוא העיקרי שלה. בצעד חדשני, התע"א חנכה מרכז מבקרים ושואו רום מתקדם בוושינגטון הבירה, סמוך לפנטגון, בניין המשרדים המרכזי של משרד ההגנה האמריקני.
ארה"ב היא יעד היצוא המרכזי של התע"א, עם מכירות שנתיות של כמיליארד דולר מתוך סך מכירות של כ-6 מיליארד דולר. המרכז החדש, המצויד בטכנולוגיות מציאות מדומה ותצוגות תלת-ממדיות מתקדמות, נועד לחשוף את מקבלי ההחלטות בצבא ארה"ב ובממשל האמריקאי למגוון הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של התע"א.

"מטרת מרכז המבקרים החדשני היא להעמיק את הקשרים והחיבורים עם השותפים המקומיים שלנו – אנשי ממשל, צבא, ביטחון וחברות מקומיות – ולאפשר להם, באמצעות טכנולוגיות חדשניות, לבחון את מגוון הפתרונות שלנו," הסביר נציג התע"א.
הצעד החדשני מגיע בעקבות רבעון ראשון שיא לתע"א בשנת 2024, עם רווח נקי של 135 מיליון דולר וצבר הזמנות שיא של 19 מיליארד דולר – גידול של 48% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 66% מהמכירות הגיעו מיצוא, כאשר הגידול המשמעותי במכירות נבע מחטיבת מערכות הטילים. ההצלחה המבצעית של מערכת החץ במלחמה האחרונה, צפויה להוביל לביקושים גוברים מחו"ל.
עם נוכחות משמעותית בשוק האמריקני, צעד זה של התע"א מדגיש את המשך המחויבות שלה להגברת החדשנות והשקעות בטכנולוגיות מתקדמות, תוך חיזוק הקשרים עם לקוחותיה המרכזיים בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה