השוק

בנק ההשקעות UBS: "התנודתיות בשוק המניות קרובה לשפל שלפני המגפה"

לאחר ארבעה רבעונים רצופים בהן ניפצה את הציפיות - אנבידיה עושה זאת שוב, עם עלייה של 18% בהכנסות הרבעוניות ל-26 מיליארד דולר. לפי תאגיד שירותי הפיננסים, רווחיה של ענקית השבבים ביום רביעי "תמכו בתחזית שלנו שראלי הבינה המלאכותית יתפוס עוד גובה"
מערכת ice | 
UBS (צילום WIKIMEDIA)
בבנק ההשקעות UBS התייחסו בסקירתם השבועית שפורסמה אתמול (חמישי) לדוחותיה של ענקית השבבים אנבידיה. לדבריהם, "התנודתיות בשוק המניות קרובה לשפל שלפני המגפה וציפיות השוק גבוהות". לאחר ארבעה רבעונים רצופים בהן ניפצה את הציפיות - אנבידיה עושה זאת שוב, עם עלייה של 18% בהכנסות הרבעוניות ל-26 מיליארד דולר.
הרווח המתואם למניה עמד על 6.12 דולר, מדובר בעלייה של 19% בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של לא פחות מ-461% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח החשבונאי היה 5.98 דולר, עלייה של 21% ועלייה של 629% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. "הרווחים של אנבידיה ביום רביעי תמכו בתחזית שלנו שראלי הבינה המלאכותית יתפוס עוד גובה", מוסיפים ב-UBS.  
הדיבידנד הרבעוני של החברה עלה ב-150% ל-0.01 לאחר שהכריזה החברה על צעד דרמטי של פיצול מניות. מארק האפלה, מנהל השקעות ראשי ב-UBS  Global Wealth Management, התייחס בסקירתו השבועית למומנטום החזק בשוק ה-AI הבינלאומי. "מבלי להתייחס לחברה ספציפית, אנחנו נשארים חיוביים לגבי מגמת הבינה המלאכותית ושומרים על העדפתנו לביג-טק בהתחשב בפוזיציה בשוק".
"אנו צופים לצמיחה ברווחי חברות הטכנולוגיה העולמית של 20% ו-16% השנה והשנה הבאה, בהתאמה, בהובלת מגזר השבבים שבו אנו רואים הזדמנויות השקעה", הוסיף האפלה. "זרז ה-AI הגדול הבא עשוי להגיע ב-Computex בתחילת יוני, שם אנו מצפים לעדכונים ולהכרזות על מוצרים חדשים סביב מחשבי AI".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה