השוק

דוח של בנק UBS חושף: "אנו נכנסים ב-2024 לפתחו של 'עולם חדש'"

הבנק האוניברסלי UBS חשף דו"ח מיוחד לשנת 2024 עבור משקיעיו המדגיש כי השנה החדשה מביאה איתה שינויים טכנולוגיים משמעותיים ואי וודאות כלכלית וגאופוליטית. מארק האפלה, מנהל השקעות ראשי ב-UBS GWM: "אנו רואים ב-2024 את תחילתו של עולם חדש"
 
מערכת ice | 
UBS (צילום WIKIMEDIA)
UBS, חברת ניהול הון מובילה וגלובלית ובנק אוניברסלי בשווייץ הציגה דו"ח לשנת 2024, אשר מסמן ומדגיש את המידע הרלוונטי עליו המשקיעים צריכים להיערך כאשר הם נכנסים ל'עולם חדש". על פי דוח זה, שנת 2024 מוגדרת בדו"ח כ'עולם חדש', המתאפיין באי-ודאות כלכלית וגאופוליטית, אך גם על ידי שינויים טכנולוגיים עמוקים ומציג שלוש מסקנות עיקריות עבור השנה התקרבת.
על פי מנהל ההשקעות הראשי של הבנק, שנת 2024 מביאה איתה כניסה לעולם חדש אשר מתאפיין בחוסר וודאות בהיבטים רבים, ביניהם בהיבט גאופוליטי וכלכלי ולכן על המשקיעים להתמקד באיכות, לשמור על איזון ולהישאר ממושמעים אך גמישים. מבט על העשור הקרוב, מציג הזדמנויות לצמיחה ממובילות שוק המייצרות שיבוש, כולל בנושא ה-AI הג'נרטיבי והשווקים הפרטיים.
 
על פי הדו"ח, ניתן להבין כי חוזקה של הכלכלה האמריקאית ב-2023 מחמיר וכי הצמיחה של הכלכלה מתאפיינת באיטיות. בניגוד אליה, שנת 2024 מביאה איתה בשורה חיובית בעוד שהצמיחה האירופאית נותרת מאחור. נוסף לכך, הצפי הוא שהבנקים המרכזיים יתחילו בשנה הבאה במחזורי קיצוץ הריבית. ולבסוף, הפוליטיקה תופסת תפקיד משמעותי בשנה הבאה וגם היא עלולה להשפיע לכאן או לכאן לאור הבחירות המתקרבות בארה"ב ולמתחים ולמלחמות הגאופוליטיות המתמשכות.
מארק האפלה, מנהל השקעות ראשי ב-UBS GWM: "אנו רואים ב-2024 את תחילתו של עולם חדש. ובעוד שקל לחוש בהלה בפני האתגרים החדשים, ניסיון המבוסס על שנים קשות מדגיש שלושה דברים מבחינת השקעות – את הערך בגיוון גלובלי, את החוכמה בסבלנות, והכי חשוב, את גמישותו של המין האנושי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה