השוק

טופגאם שוברת שיא ענק: צבר ההזמנות הסתכם ב-17 מיליון דולר

חברת טופגאם מפרסמת את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. על פי הנתונים, צבר ההזמנות של החברה עומד על 17 מיליון דולר – שיא של כל הזמנים. ההכנסות הרבעוניות הסתכמו בכ-14.8 מיליון דולר, עלייה של כ-18% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2023

מערכת ice | 
טופגאם (צילום טופגאם)
טופגאם, החברה המובילה בשוק תוספי התזונה המיוצרים כסוכריות גומי, מפרסמת היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון של שנת 2024. על פי הנתונים המוצגים בדו"ח הרבעון של החברה, ההכנסות הסתכמו בכ-14.8 מיליון דולר, מדובר בעלייה של כ-18% בהשוואה להכנסות שהוצגו ברבעון המקביל בשנת 2023. 
מלבד זאת, הנהלת טופגאם מדווחת כי בשל הגידול במכירות, נרשמה עלייה משמעותית של כ-19% ב-Adjusted EBITDA, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. ה- Adjusted EBITDA ברבעון הסתכם לסך של כ-2.4 מיליון דולר וזאת למרות ההוצאות העודפות בגין מלחמת "חרבות ברזל".
בנוסף לכך, החברה מציינת כי בהתאם לנתונים אלו, הרווח הנקי של החברה גדל פי 3 ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2023, והסתכם בכ-1.3 מיליון דולר. לטענת הנהלת החברה, במהלך הרבעון הראשון של השנה הנוכחית, נרשמה צמיחה מואצת בתחום תוספי התזונה. על פי הנתונים, מכירות בתחום תוספי התזונה הסתכמו בכ-8.8 מיליון דולר, מדובר בעלייה של כ-35% ביחס לרבעון הראשון אשתקד.

עוד עולה, כי שיעור המכירות בתחום תספי התזונה ביחס למכירות תחומים אחרים של החברה (ממתקים ואחר) המשיך לגדול והגיע לסך של כ-60% מכלל המכירות, לעומת 55% בשנת 2023 ו-39% בשנת 2020.
להערכת הנהלת החברה, תתקיים צמיחה דו ספרתית נוספת בשיעור גבוה בתחום תוספי התזונה בהמשך השנה. מלבד זאת, החברה מדווחת על צבר הזמנות של תוספי התזונה שמיועד לאספקה בחודשים הקרובים.
טופגאם מציינת כי זו שברה שיא של כל הזמנים בגזרת צבר ההזמנות של החברה והוא עומד על 17 מיליון דולר. מדובר בהישג מרשים מאוד, נוכח העובדה כי ברבעון המקביל בשנה שעברה צבר ההזמנות הסתכם ב-9 מיליון דולר.  
מכירת מוצרי Tailor-Made, מוצרים שפותחו במיוחד עבור לקוחות ספציפיים בהתאם לדרישותיהם, צמחו בשיעור חד של כ-121% והסתכמו ב- 6.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, לעומת 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
עוד עולה מהדו"ח, כי שיעור חלקם של הלקוחות האסטרטגיים בהכנסות החברה בתחום תוספי התזונה צמח ל-64% ברבעון הראשון של השנה, לעומת 41% ו- 36% ברבעון הראשון של שנת 2022 ושנת 2023, בהתאמה. מכירות המוצרים המבוקבקים צמחו ב-324%, מסך של כ-850 אלף דולר ברבעון הראשון אשתקד לסכום של כ-3.6 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה.
אייל שוחט, מנכ"ל טופגאם, בירך על הישגי החברה וציין: "החברה מציגה רבעון שיא בכל הפרמטרים העיקריים, לרבות הכנסות בכלל והכנסות מפעילות הליבה של החברה בתחום תוספי התזונה בפרט, ב-EBDITA, ברווח הגולמי, במספר הלקוחות האסטרטגיים ובצבר ההזמנות לרבעונים הקרובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה