השוק

ריט 1 בהנפקת אג"ח אדירה: ביקושים בהיקף של כ-656 מיליון שקל

קרן ההשקעות בנדל"ן מניב בחרה לגייס כ-200 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח במסגרת הרחבת סדרה ז'. מחיר הסגירה במכרז יעמוד על 1,096 שקל ליחידה. הוא משקף ריבית אפקטיבית צמודה למדד של כ-3.10%, ומרווח של 130 נקודות בסיס מעל אג"ח ממשלתי מקביל. היו"ר דרור גד: "מודים לציבור על ההיענות הגבוהה"
מערכת ice | 
ריט 1 (צילום דור קדמי, shutterstock)
ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן מניב, הודיעה הבוקר (שני) כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בדרך של הרחבת סדרה ז'. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בהיקף כולל של כ-656 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-200 מיליון שקל. השלב הציבורי של ההנפקה צפוי להתקיים בימים הקרובים.
בהמשך לביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, קבעה החברה כי מחיר הסגירה במכרז יעמוד על 1,096 שקל ליחידה, ויהווה את מחיר המינימום במכרז לציבור. מחיר הסגירה משקף ריבית אפקטיבית צמודה למדד של כ-3.10%, ומרווח של 130 נקודות בסיס מעל אג"ח ממשלתי מקביל. את ההנפקה הובילה לידר חיתום, ולצידה קונסורציום חתמים הכולל את ווליו בייס, הפניקס חיתום, רוסאריו חיתום, האנטר קפיטל חיתום, מנורה מבטחים חיתום ויוניקורן קפיטל. 
אג"ח (סדרה ז') של החברה צמודה למדד, במח"מ 6.6 שנים, מדורגת ilAA ע"י מעלות ומועד פירעונה הסופי הוא 2034. בשבוע שעבר דיווחה ריט 1 על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2024. החברה סיימה את הרבעון עם עלייה ב-NOI מנכסים זהים של כ-4.8%, עליה של כ-2% ב-NOI לכ-110.4 מיליון ש"ח, ועם FFO ריאלי שהסתכם בכ-76 מיליון ש"ח (כ-0.39 ש"ח למניה), המשקף תשואת FFO של למעלה מ-10%, ביחס למחיר המניה למועד זה.
ריט 1 היא קרן השקעות סחירה בנדל"ן, הגדולה בישראל, המאפשרת למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. לקרן תיק נכסים מניבים בהיקף של כ-8.3 מיליארד שקל, בשימושי משרדים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, בתי חולים סיעודיים, חניונים ומלונאות, ובפיזור גאוגרפי רחב. מנכ"ל ריט 1 הוא שמוליק רופא ויו"ר הקרן הוא דרור גד.
דרוד גד, יו"ר דירקטוריון ריט 1: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקה, ורואים בכך הבעת אמון בפעילותה של ריט1. תמורת ההנפקה תגדיל את גמישותה הפיננסית של הקרן ותתמוך בהמשך יישום תוכניתה העסקית תוך שמירה על תיק נכסים איכותי וצומח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה