השוק

אקסבים מתמזגת עם חברת לוגריתם: זה מועד המיזוג בין השתיים

אקסבים, חברת ניהול אבטחת המידע האמריקאית, שהוקמה על ידי ניר פולק, מתמזגת עם חברת לוגריתם.  המיזוג צפוי להיסגר ברבעון השלישי של שנת 2024 אך תנאי המיזוג וחלוקת המניות לא ידועים

מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת "אקסבים", שחקנית בולטת בתחום ניהול אבטחת מידע ואירועים, אשר הוקמה על ידי ניר פולק, מתמזגת עם חברת LogRhythm, חברת אבטחת מידע אמריקאית העוסקת בפיתוח תוכנה לניתוח נתונים וניהול אירועי אבטחת מידע. 
על אף שידוע כי המיזוג צפוי להיסגר ברבעון השלישי של שנת 2024, תנאי המיזוג בין שתי החברות טרם פורסמו ומלבד זאת לא צוין מי ינהל את החברה הממוזגת וכיצד תתנהל חלוקת המניות.
כידוע, חברת ניהול אבטחת המידע אשר הוקמה על ידי ניר פולק, פועלת מארה"ב. כזכור, בשנת 2019 הכריזה חברת "אקסבים" על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית "סקיי פורמיישן" (SkyFormation). 
כאמור, חברת "לוגריתם" נחשבת לחברת ניהול אבטחת מידע, אשר מתמחה בפיתוח תוכנה לניתוח נתונים וניהול אירועי אבטחת מידע. חברת ניהול אבטחת המידע הוקמה בשנת 2003 על ידי כריס פיטרסן ופילים ויילה תחת השם "Security Conscious", אשר לימים שמה שונה,  במטרה לפתח מנגנון ייחודי לניתוח אירועי אבטחת מידע. בשנת 2018, הכריזה חברת תומא בראבו (Thoma Bravo) על רכישת חברת LogRhythm. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה