השוק

צו עיכוב הליכים לאתר האופנה הגדול בישראל: ביהמ"ש מינה נאמן

לאתר מותגי הספורט והאופנה הפופולרי שוז אונליין, שנקלע לחובות של מיליוני שקלים, מונה אתמול נאמן, והוצא נגד החברה צו עיכוב הליכים למשך 60 ימים
מערכת ice | 
רכישות אונליין (צילום freepik, shutterstock)
אתר הקניות הפופולרי שוז אונליין (ShoesOnline), הנחשב לגדול בישראל בתחומו ומציע מותגי ספורט ואופנה ובמיוחד נעליים, נקלע לאחרונה לקשיים כלכליים ולחובות של מיליוני שקלים. בשבוע שעבר ביקשה מבית המשפט חברת סיפקו אונליין, המפעילה את האתר, צו להקפאת הליכים אישי נגד מנכ"ל האתר דקל סטולרו.
אתמול (רביעי) מינה בית המשפט המחוזי בחיפה את עו"ד יוסי בן נפתלי כנאמן לחברה. לפי ynet, הוצא גם צו עיכוב הליכים נגד החברה למשך 60 ימים. כן הוציא בית המשפט צו עיכוב הליכים אישי לסטולרו. בבקשת החברה נטען כי הינה חדלת פירעון וחובותיה מוערכים בכ-9.7 מיליון שקל. לחברה גם חובות לעובדים בסכום כולל של מאות אלפי שקלים, וחוב לבנק בסך כמיליון שקל.

אתר שוז אונליין עובד עם יבואני נעליים גדולים בישראל, ומוכר דרכו את הסחורה אותה הם מייבאים. בין בעלי המניות של האתר שמות ידועים כמו חברת שסטוביץ, קרן מיתר וגיל מדין בן רעיה שטראוס - שהשקיעו 10 מיליון שקל באתר ב-2021, כשנראה אז כסיפור הצלחה.
באתר, שעדיין פעיל ללקוחות, מצוין כי חלק ממחסניו נמצאים באירופה ולכן זמני האספקה הם בין 14-20 ימי עסקים. לגבי מוצרים המאוחסנים בישראל, זמן האספקה עד 7 ימי עסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה