השוק

מותג הטיפוח הישראלי בעסקת ענק: רוכשת מתחרה במיליוני שקלים

מותג טיפוח הישראלי ARGANIA מודיע היום על צעד משמעותי שישפיע רבות על המשק בתחום הטיפוח בישראל ומכריז כי סיימו את תהליך הרכישה של LA BEAUTE, מותג הטיפוח המתחרה, בעסקת ענק הנאמדת במילוני שקלים

מערכת ice | 
קרם (צילום fr)
מותג הטיפוח הישראלי ARGANIA הוקם בשנת 2012 ונמכר כיום בכ-6,000 נקודות מכירה בישראל בהן רשתות הקמעונאות והפארם המובילות בארץ לרבות סופר-פארם, BE וגוד פארם, מודיע היום על צעד משמעותי, מפתיע שישפיע רבות על המשק בתחום הטיפוח בישראל ומכריז כי סיימו את תהליך הרכישה של מותג הטיפוח המתחרה LA BEAUTE בעסקת ענק שנאמדת במיליוני שקלים. את העסקה ליווה עו"ד גיא אבידן.
מדובר במותג הראשון והיחיד שחברת ARGANIA רכשה מאז הקמתה ובכוונתה להמשיך בעתיד כחלק ממטרות הפיתוח העסקי של הקבוצה לרכוש מותגים נוספים לצד הגדלה, שימור ופיתוח של המותגים הקיימים בהם .LA BEAUTE  ARGANIA

כחלק מהעסקה התחייבו ARGANIA להשקיע בפיתוח המותג מילוני שקלים בשנים הקרובות המיועדים ל: פיתוח של מוצרים חדשים, כניסה לרשתות קמעונאיות – שהרי עד כה LA BEAUTE נמכרו באונליין ובחנויות בוטיק בלבד, ייצוא לחו"ל, הקמה מחודשת של מוקדי שירות הלקוחות גיוס נציגים ומענה עוטף ללקוחות, הגדלת צוות העובדים, הפחתת זמן השילוח משבועיים ל-3 ימי עסקים, חידוש האתר, בניית מערך שיווק אגרסיבי היכלול נבחרת מובילות דעת קהל אייליסטים, פרסומות ועוד.
החברה נרכשה כאשר היו קיימות לקוחות אשר הלינו על השירות ועל אי אספקת המוצרים חרף השיוך לחברה הקודמת ARGANIA GRROUP החליטה לקחת אחריות, להעניק מענה ולדאוג לספק לכלל הלקוחות תמורה ראויה במהירות.
כעת, כאשר רק החלה הפעילות ע"י ARGANIA GROUP, גאים לעדכן כי נחתמו עסקאות לכניסת המותג LA BEAUTE לרשתות הגדולות בישראל: סופר-פארם, BE וגוד פארם ובקרוב יתווספו רשתות נוספות. בנוסף כבר הוקמו מוקדי שירות, אוישו המשרות וההנהלה מחוברת לשטח ומעורה בכל הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה