השוק

אופל בלאנס ברבעון הראשון של 2024: הרווח ירד, תיק הלקוחות יציב

אופל בלאנס השקעות מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2024: הכנסות משירותים פיננסים בניכוי הפסדי אשראי חזויים עמדו על כ- 14.2 מיליון שקל, עליה של כ- 1.5% לעומת כ- 13.9 מיליון שקל ברבעון הקודם. הרווח הנקי עמד על כ- 6 מיליון שקל. תיק הלקוחות נאמד בכ-333 מיליון שקל 
מערכת ice | 
אופל בלאנס (צילום אופל בלאנס, shutterstock)
אופל בלאנס השקעות, חברה מובילה במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, הפועלת מחמישה סניפים ברחבי הארץ, ועתידה לפתוח את הסניף השישי בירושלים, מדווחת היום על תוצאות לרבעון הראשון של שנת 2024. אופל והחברות הבנות מבצעות בעצמן את הליך החיתום תוך התבססות על מאגר מידע, ידע רב בתחום החיתום וניסיון עשיר של 28 שנות פעילות בתחום. 
ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכמו בכ- 19.5 מיליון שקל, ירידה של כ- 2% ביחס להכנסות ברבעון הקודם של כ- 19.8 מיליון שקל. ההכנסות משירותים פיננסיים נטו בניכוי הוצאות בגין הפסדי אשראי חזויים ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכמו בכ- 14.2 מיליון שקל (72.8% מההכנסות), עליה של 1.5% ביחס לרבעון הקודם של כ- 13.9 מיליון שקל (70.2% מההכנסות). 

הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכם בכ- 6 מיליון שקל, ירידה של כ- 5% בהשוואה לרבעון הקודם של כ- 6.3 מיליון שקל. תיק הלקוחות לרבעון הראשון של שנת 2024 הסתכם בכ-333 מיליון שקל, בדומה לרבעון הקודם. 
סך עסקאות הניכיון ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכם בכ-396 מיליון שקל. החברה מודיעה על חלוקה נוספת של דיבידנד, כמדי רבעון ובפעם העשרים ושמונה בסה"כ, בסכום של כ-3 מיליון ש"ח.
דני מזרחי מנכ"ל אופל בלאנס: "אופל בלאנס מצליחה לשמור על יציבות ביחס לרבעון הקודם, ואף להראות שיפור בשיעורי החומ"ס, על אף ההשפעות של מלחמת 'חרבות ברזל' וסביבת השוק המאתגרת. זאת, על רקע האסטרטגיה השמרנית של החברה לפיה היא פועלת מאז הקמתה. תיק הלקוחות שלנו נותר יציב לאחר שהקטנו אותו באופן יזום במטרה לצמצם חשיפה לפלחי שוק בעלי סיכון, ואנו ממשיכים לשמור על פעילות חיתום מוקפדת ברמת הלקוחות וכותבי השיקים. בקרוב נפתח סניף נוסף, שישי במספר, בירושלים, ועל אף האתגרים במשק הישראלי, אנו נמשיך לספק מענה פיננסי מקצועי ומקיף ולסייע לצמיחת העסקים הבינוניים והקטנים בישראל".

דני מזרחי (קרדיט: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה