השוק

פי.סי.בי חוצה את הקווים: הזמנה בהיקף של כ-19 מיליון דולר

ההזמנה המשמעותית, מלקוח בתחום הביטחוני בארה"ב, היא במסגרת הסכם רב שנתי לאספקת מעגלים מודפסים. הוא נחתם לתקופה של ארבע שנים. החברה מתאפיינת בשלושה מגזרי פעילות, ביניהם מיזעור מערכות אלקטרוניות בתחום המיקרו אלקטרוניקה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פי.סי.בי מדווחת על קבלת הזמנה משמעותית בתחום הביטחוני בארה"ב: פי.סי.בי מדווחת על התקשרות בהסכם מסגרת רב שנתי לאספקה של מעגלים מודפסים עם יצרן מוביל בארה"ב בתחום הצבאי-תעופתי בהיקף מכירות מצרפי הנאמד בכ-19 מיליון דולר. פי.סי.בי טכנולוגיות שבשליטת קרן פימי (כ-48%), היא חברה מובילה בייצור מעגלים מודפסים ומהמובילות בהרכבה של רכיבים ומערכות בכמויות בינוניות וקטנות.
ההסכם התקבל מלקוח קיים של החברה ונחתם לתקופה בת ארבע שנים, שתחילתה בחודש מרץ 2024 וסיומה בחודש פברואר 2028. להערכת החברה, היקף המכירות למוצרים שבהסכם יסתכם בכ-4.75 מיליון דולר בשנה ומצטרף להסכם מסגרת רב שנתי נוסף, למוצרים אחרים, שהתקבל בתקופה האחרונה עבור הלקוח בהיקף כספי של כ-5.7 מיליון דולר (כ-1.9 מיליון דולר בשנה) לתקופה בת שלוש שנים.
לפי.סי.בי 3 מגזרי פעילות. הראשון, ייצור מכירה ושיווק של מעגלים מודפסים ומצעים ("מעגלים מודפסים ומצעים"). מגזר שני הוא הרכבה של רכיבים אלקטרוניים שונים על מעגלים מודפסים ("זיוד אלקטרוניקה"). מגזר שלישי הוא פעילות חדשה יחסית בתחום של מיזעור מערכות אלקטרוניות בתחום המיקרו אלקטרוניקה ("מזעור מערכות אלקטרוניות")
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה