השוק

שופרסל עושה שינויים בצמרת: זו הבכירה שחוזרת לרשת

לאחר כשנה וחצי בקרפור, דפנה אנגלשטיין חוזרת לשופרסל אותה היא מכירה מקרוב לתפקיד משנה לסמנכ״ל מערכות מידע - אחת המחלקות שצוברת תאוצה בתקופה האחרונה בענקית המזון. כל הפרטים | בלעדי
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
לפני יומיים התחוללה דרמה בהנהלת שופרסל עם עזיבתו של שי ורדי - סמנכל מערכות מידע וזאת לאחר 3 שנים מאז שמונה לתפקיד במאי 2021. מאחורי הקלעים: מינויה של האישה החזקה במחלקה בשופרסל - דפנה אנגלשטיין שמונתה שוב לפני כמה ימים לתפקיד המשנה של שי ורדי.
כזכור, אנגלשטיין כמו נוספים בשופרסל, עזבה לקרפור בקיץ 2022 לפני השקתה של הרשת הצרפתית בישראל - הרשת שסימנה תחרות חדשה בענף המזון גם נגד שופרסל. אנגלשטיין כיהנה התפקיד המשנה לסמנכ״ל מערכות מידע בשופרסל, והייתה אחת הדמויות החזקות בענקית המזון.

לאחר שנה בקרפור, חזרה אנגלשטיין לתפקידה הישן - מהלך שהוביל לעזיבתו של שי ורדי את התפקיד. על פי גורמים, אנגלשטיין צפויה אף להחליפו בתפקיד לאור היכרותה רבת השנים עם המערך הפנימי של שופרסל בכלל ועם מחלקת מערכות מידע החשובה שגדלה משמעותית בתקופה האחרונה.
מדובר במינוי חשוב של האחים אמיר בייצוב הסירה. בתחילת מרץ מונה תום יונאי למערך התקשורת, במחצית מרץ מונה ניצב בדימוס שמעון לביא לראש מערך הביטחון ושורת מינויים בנהלה: אלה ברין סמנכ״לית הסחר, רו״ח אפרת כהן ביננשטוק משנה למנכ״ל כמו גם עו״ד יצחק כהן יהונתן שמונו במהלך חודש אפריל.
מאז כניסתם של האחים אמיר, שופרסל חגגה הישג משמעותי עם חזרתה למדד הבורסה היוקרתי - מדד 35. בעדכון החצי שנתי האחרון, חזרה מניית שופרסל להיות בין 35 החברות החזקות במשק הנסחרות בבורסה, וזאת לאחר שנה וחצי מאז יצאה במחצית 2022 עם התרסקות המניה לאחר הדו״ח הקשה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסרי כבוד
    רונן 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורת הסופרים פרש מרקט שבאה לעשות סיבוב ולברוח שריסקה בהנף יד את האימפריה שרסל לוקחת אותה אל החושך לא מעניין אותם העובדים לא מעניין אותם המנהלים השיטות עליהם גזרות רבות ומרובות והכל בחסות הכמעות וסיפרי התורה שקנו כסיפור כיסוי לפיטורי העובדים שבוצעו בערב יום השואה סגרו מחלקות שלמות ברשת סופה של אימפריה האחים אמיר הגענו להרוס ונידרוס כל חלקה טובה
    סגור
  • 1.
    מאור התלמוד
    דוסים 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם מכלילים את כל החרדים ביגלל קוצץ קטן ?
    סגור