השוק

נכסים בשווי מיליארדים: זה ההישג המטורף של בלקרוק

לפי הדו"ח הכספי של בית השקעות בלקרוק בנוגע לרבעון הראשון של 2024, הנכסים בניהולם שווים יותר מ-10.5 טריליון דולר. כמו כן, צוין כי מדובר בעלייה של 1.4 טריליון דולר בהשוואה לשנה הקודמת
מערכת ice | 
בית השקעות בלקרוק (צילום shutterstock)
בית ההשקעות בלקרוק פרסם את הדו"ח הכספי שלו לרבעון הראשון של 2024 אשר הסתיים ב-31 במרץ. מהנתונים נחשף כי הם מנהלים נכסים בשווי של לא פחות מ-10.5 טריליון דולר, וכי מדובר בעלייה של 1.4 טריליון דולר בהשוואה לשנה הקודמת.
אחד המהלכים שהובילו לעלייה הדרמטית הזו בשווי הנכסים הוא אישור קרנות הסל שעוקבות אחר הביטקוין על ידי הרשות לניירות ערך האמריקנית. הביטקוין, שהוא מטבע הקריפטו הפופולרי והנסחר בעולם, נפתח עבור קהל נוסף של משקיעים שחששו לסחור. כעת, הדבר אפשרי גם בבתי השקעות בזכות השקתן של קרנות סל חדשות, שיאפשרו לסחור במטבע ללא ארנק דיגיטלי.
היום (ראשון) אירע אירוע דרמטי בכל הקשור לשוק מטבעות הקריפטו, זאת בעקבות המתקפה האיראנית והחששות של המשקיעים, כך שהמטבעות הגדולים בשוק, בעיקרם הביטקוין, חוו ירידה חדה. אין זה אומר שנראה התרסקות של ממש בביטקוין או שינוי מהותי ב"חציית הביטקוין", שצפויה להביא את הביטקוין, לפחות ליום אחד, לשיא של כל הזמנים - מעל 74 אלף דולר למטבע אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה