השוק

דרמה בשופרסל: פיצויי הענק ליו"ר והמנכ"ל העוזבים ימתינו

איציק אברכהן ועמיתו אורי וטרמן לא אמורים היו לצאת מקופחים מסיום תפקידם שמוערך בכ-14 מיליון שקל, אברכהן אמור לקבל כ-8 מיליון שקל, כאשר כ-6 מיליון שקל יקבל וטרמן, אבל כעת לפחות עד חודש יולי הפיצויים ימתינו
מערכת ice | 
איציק אברכהן יו"ר שופרסל (צילום סיון פרג', freepik)
חודשיים אחרי שנודע כי יו"ר שופרסל איציק אברכהן יקבל פיצוי שמן בעקבות רכישת האחים אמיר כרבע ממניות הרשת וכך גם המנכ"ל אורי וטרמן שיזכה לקרקע רכה לנחות עליה עם פיצויים במיליוני שקלים, עתה נודע כי מועצת המנהלים בשופרסל דחתה ב-90 ימים את האסיפה של בעלי המניות שתוכננה ליום רביעי, זאת בשל העובדה שהרשות בודקת את תהליך הרכישה של האחים יוסי ושלומי אמיר.
בינתיים נרשמו כבר שינויים כאשר היו"ר אמור היה להיות יוסי והמנכ"ל יהיה אחיו שלומי, כפי שהיה ברשת פרשמרקט לפני כן, אך בשל בדיקת הרשות לני"ע תפקיד היו"ר יוקצה לאחד הדירקטורים שמונו במקום אמיר. היו"ר המכהן איציק אברכהן וכן וטרמן היו אמונים לאחרונה על דוח הרבעון הרביעי של 2023 והשנה כלולה.

שני האחים יתרכזו בחודש הקרוב לפחות בחפיפה מסודרת כדי שיכנסו בצורה חכמה לתפקיד. אברכהן ועמיתו אורי וטרמן לא אמורים היו לצאת מקופחים מסיום תפקידם שמוערך בכ-14 מיליון שקל, אברכהן אמור לקבל כ-8 מיליון שקל, כאשר כ-6 מיליון שקל יקבל וטרמן, אבל כעת לפחות עד חודש יולי הפיצויים ימתינו
ברכישה של שופרסל, על פי שוויי של 6 מיליארד שקל בסך הכל, נכללו האופציות של אברכהן ווטרמן. לאחר השלמת העסקה עד סוף חודש פברואר, השניים יקחו את התפקידים הניהולים הבכירים, בדומה לפרשמרקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה