השוק

שופרסל עברה לבעלות חדשה: העסקה ב-1.5 מיליארד שקל הושלמה

האחים אמיר העבירו לגופים המוסדיים 1.5 מיליארד שקל תמורת 24.9% ממניות הרשת כפי שהתחייבו בהסכם. היו"ר הנוכחי איציק אברכהן והמנכ"ל אורי וטרמן בפני התפטרות
מערכת ice |  3
יצחק אברכהן האחים שלומי ויוסי אמיר (צילום סיון פרג', יחצ, vecteezy, unsplash)
עכשיו זה רשמי. הושלמה עסקת הענק בשופרסל ועתה האחים אמיר הם בעלי השליטה. זאת, לאחר שהעבירו לגופים המוסדיים 1.5 מיליארד שקל תמורת 24.9% ממניות הרשת כפי שהתחייבו בהסכם. היו"ר הנוכחי איציק אברכהן והמנכ"ל אורי וטרמן בפני התפטרות.
כזכור, העסקה הגדולה נחתמה במהלך השבוע שעבר, כאשר הגופים המוסדיים העדיפו את ההצעה של האחים אמיר מבעלי פרשמרקט, על פני זו של קבוצת משקיעים אמריקאית בראשות מייקל אלפרט ושל דלק ישראל וצבי ויליגר, על אף שהצעתם הייתה בשווי גבוה יותר.
רק השבוע, בנק דיסקונט חתם על הסכם עם האחים יוסי ושלומי אמיר, במסגרת ההסכם, דיסקונט ליווה את האחים אמיר ברכישת שופרסל כאשר סכומה הכולל של העסקה הינו 1.6 מיליארד שקל. המימון של הבנק יעמוד על 700 מיליון שקל. סגירת המימון צפויה להביא להשלמת עסקת רכישת המניות בידי האחים עד סוף השבוע.
את העסקה מטעם בנק דיסקונט הובילה החטיבה העסקית בראשות הילה ערן-זיק, יחד עם נטליה הגנדורף - מנהלת המערך העסקי, יוסי כהן – מנהל עסקים במערך העסקי, יפעת פלד - מנהלת קשרי לקוחות במערך העסקי, ניר שמר - אנליסט ראשי,  אלעד ניצן – ראש צוות אנליזה,  עו"ד נועם קליינר מהחטיבה לייעוץ משפטי בדיסקונט. את האחים אמיר ייצגה רו"ח אפרת בינשטוק, עו"ד מירי קמחי,  ועו"ד יצחק כהן יהונתן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וטרמן ואיציק קיבלו שפיץ
    משה 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה סופם של מנהלים כושלים
    סגור
  • 2.
    צריך לנקות
    ג 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמצאים ברשת מנהלים שמתעמרים ועושקים עובדיםומצד אחד גנבים
    סגור
  • 1.
    עובדים
    אבנר 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה יקרה עם כל התנאים הטובים של העובדים כי ידוע שאצל האחים אמיר אין תנאים חוץ מ תעבוד יהיה לך כסף ולעובדי שופרסל יש תנאים טובים שבזכותם הם עובדים המחזיקים מעמד העבודה הקשה והתובענית הזאת
    סגור