השוק

שופרסל בדרך למהפכה: פיצויי המיליונים למנכ"ל וליו"ר נחשפים

אורי וטרמן ואיציק אברכהן שקרובים לפרישה מתפקידיהם כמנכ"ל ויו"ר בהתאמה, יקבלו שכר בגובה של שישה חודשים בגין הודעה מוקדמת וכן בצדו מענק הסתגלות נוסף ששווה שכר של שישה חודשים, דהיינו במיליוני שקלים בסך הכל. היקף הפיצויי הוא כ-3 עד 5 מיליון שקל
מערכת ice |  4
יצחק אברכהן האחים שלומי ויוסי אמיר (צילום סיון פרג', יחצ, vecteezy, unsplash)
יו"ר שופרסל איציק אברכהן בדרך לקבל פיצוי שמן בעקבות רכישת האחים אמיר כרבע ממניות הרשת. על פי פרסום בכלכליסט, הפרמיה ששילמו השניים בדרך להשתלטות על 24.9%, סידרה לו ולמנכ"ל אורי וטרמן קרקע רכה לנחות עליה.
על פי פרסום בכלכליסט, אורי וטרמן ואיציק אברכהן שקרובים לפרישה מתפקידיהם כמנכ"ל ויו"ר בהתאמה, יקבלו שכר בגובה של שישה חודשים בגין הודעה מוקדמת וכן בצדו מענק הסתגלות נוסף ששווה שכר של שישה חודשים, דהיינו במיליוני שקלים בסך הכל. היקף הפיצויי הוא כ-3 עד 5 מיליון שקל. יחד עם זאת, הם לא יוכלו לממש אופציות שבהן הם מחזיקים, במקביל יחתמו על סעיף אי התחרות עם החברה ויעבירו חפיפה מסודרת לאחים אמיר עם השלמת הרכישה.
ברכישה של שופרסל, על פי שוויי של 6 מיליארד שקל בסך הכל, נכללו האופציות של אברכהן ווטרמן. לאחר השלמת העסקה עד סוף חודש פברואר, השניים יקחו את התפקידים הניהולים הבכירים, בדומה לפרשמרקט.
זו תהיה סוף כהונתם של אברכהן ו-וטרמן, בתפקידי היו"ר והמנכ"ל בהתאמה והשניים לא ייהנו מהתגמול המלא שאישרו להם בעלי המניות בעלות של 4.8 מיליון שקל בשנה לאברכהן ל-80% משרה, ובהיקף של 4.3 מיליון שקל בשנה לווטרמן, על פי ההערכות.
על פי ההערכות הראשוניות שפורסו בכלכליסט, בשלב הראשוני אברכהן ווטרמן ימשיכו בתפקיד, עד שהאחים אמיר יקחו את המושכות מהם, השניים גם ביקשו כי עד שתושלם העסקה לא יבוצעו עסקאות לטווח ארוך או החלטות הרות גורל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יאומן
    אבי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוזרים מליונים על חשבון העובדים הזוטרים שיחוו עוד זעזוע ניהולי.. מדינה מושחתת מהיסוד
    סגור
  • עושק
    עובד שופרסל 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    17 שנים, לילות כימים, עבדנו את המולך.. קיבלנו פרוטות, יצמצמו להי שעות, חתכו בתקנים, הכל בשם שמירת הריווחיות כי אחרת מה ידווחו לבורסה?…. הכל על גב העובדים שנותנים את הנשמה שביל שהבכירים יצנחו החוצה עם מצנחי זהב
    סגור
  • 1.
    צמרמורת
    דן 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובגלל כל אלו הדברים, המדינה נראית ומתנהלת כמו שאנחנו רואים בשנים האחרונות. בושה לחמדנות. הכספים האלו נוצרו מכך שהחברות העלו והעלו את המחירים שכל אזרח המדינה חש בכיסו.
    סגור
  • בושה
    מירי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל חמדנים כמוכם העןבדים מקבלים מנימיום בושה לשופרסל
    סגור