השוק

שופרסל לא מתרגשת מהתרסקות הרווחים, אברכהן: "ירידה עולמית בביקוש"

שופרסל מדווחת כי ההכנסות בשנת 2022 הסתכמו בכ-14.66 מיליארד שקל, קיטון של 0.7% לעומת כ-14.76 מיליארד שקל בשנת 2021, הרווח הנקי בשנת 2022 הסתכם בכ-2 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כ-393 מיליון שקל בשנת 2021, הקיטון נבע מהירידה ברווח התפעולי ומהוצאה חד פעמית בסך 182 מיליון שקל לתכנית ההתייעלו
מערכת ice | 
איציק אברכהן (צילום סיון פרג', freepik)
שופרסל פרסמה היום (שלישי) את הדו"ח שלה לסיכום שנת 2022 והרבעון הרביעי, כאשר במוקד: הרווח הנקי בשנת 2022 הסתכם בכ-2 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כ-393 מיליון שקל בשנת 2021, הקיטון נבע מהירידה ברווח התפעולי ומהוצאה חד פעמית בסך 182 מיליון שקל לתכנית ההתייעלות.
איציק אברכהן, יו"ר דירקטוריון קבוצת שופרסל ואורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, אמרו היום: "שנת 2022 אופיינה בירידה בביקושים ברשתות קמעונאות המזון בכל העולם לאור היציאה מתקופת המגיפה והחזרה לשגרה וכן, בהתייקרות במחירי תשומות ושכר, לצד קושי בגיוס כח אדם. עם זאת, הכנסות הקבוצה בשנה שחלפה משקפות רמת ביקושים גבוהה ויציבה במגזר הקמעונאות ואנו מאמינים כי מהלכי ההשקעה שבהם נקטנו ותכנית ההתייעלות שיישמנו החל מהרבעון הרביעי של השנה, מציבים את שופרסל בעמדת זינוק טובה מאוד לקראת שנת 2023".
עוד מסרו: "השנה שחלפה היוותה אבן דרך חשובה בפעילות הקבוצה. במחצית השנייה של השנה נזרעו הזרעים להמשך הצמיחה עם מינוי מנכ"ל ושדרה ניהולית חדשה, שפועלת להתאמת הארגון להתמודדות עם מציאות משתנה ולהמשך התרחבות משמעותית של מנועי הצמיחה, לצד חיזוק פעילות הליבה".
לסיום טענו: "אנו ממשיכים ביתר שאת בעשייה הענפה ליצירת ערך ללקוחותינו על ידי חיזוק ושיפור פעילות הקבוצה בכל תחומי העשייה שלה תוך מינוף הסינרגיה בין חברות הקבוצה. באמצעות התשתית הטכנולוגית החזקה, ייעול המערך המקוון והכנסת טכנולוגיות חדישות לסניפים תוך ניצול מועדון הלקוחות הגדול שלנו, שופרסל תמשיך לצמוח, להתפתח ולהוביל את שוק קמעונאות המזון בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה