השוק

קבוצת ארד מזנקת בהכנסות - רווחים של מאות מיליונים

הקבוצה הבינלאומית מציגה עלייה של עשרות אחוזים בהכנסות בשנת 2023 לצד עלייה מינורית של כ-0.2% ברבעון האחרון של השנה
מערכת ice | 
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד (צילום קבוצת ארד, shutterstock)
הכנסות קבוצת ארד לשנת 2023 הסתכמו בכ-361.2 מיליון שקל, עלייה של כ-11.5% לעומת אשתקד. הכנסות הקבוצה ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-83.4 מיליון דולר לעומת כ-83.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-0.2%. 
הרווח הגולמי של הקבוצה עלו גם הם בכ-32.3% והסתכמו בכ-108.8 מיליון דולר לעומת כ-104.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון הרביעי של השנה הרווח הגולמי הסתכם בכ-24.5 מיליון דולר.
ברווח התפעולי קבוצת ארד מציגה עלייה מינורית של כ-9.7% שהסתכמו בכ-33.3 מיליון דולר, בתוצאות הרבעון הרביעי הקבוצה מציגה ירידה ברווח התפעולי - כ-6 מיליון דולר לעומת כ-7.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד והוגו צ'אופן יו"ר דירקטוריון קבוצת ארד: "אנחנו מסכמים שנת פעילות מוצלחת בארד, עם תוצאות שיא בהכנסות, ברווח התפעולי וברווח הנקי. עיקר הצמיחה בשנה החולפת נרשמה באירופה, בארה"ב ובשוק המקומי, הטריטוריות העיקריות בהן אנו פועלים.
המובילות הטכנולוגית של ארד, יחד עם השקות של פתרונות חדשים ומתקדמים, ממשיכים לתרום לצמיחה בהכנסות הקבוצה. אנו מעריכים כי הפעילות באירופה ובישראל יובילו להמשך צמיחת הקבוצה גם בשנת 2024, תוך המשך השקעה במחקר ופיתוח, בהרחבת ערוצי המכירה, ובהתאמת כושר ויכולות הייצור. ארד תמשיך לייצר פתרונות חכמים וחדשניים שיעניקו כלים ויכולות בתהליכים של חיסכון ושימור משאב המים בישראל ובעולם כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה