השוק

סיסקו ברכישה הגדולה בתולדותיה: נסגרה העסקה ב-28 מיליארד דולר

סיסקו מודיעה על השלמת רכישת ענקית הטכנולוגיה האמריקאית Splunk עבור 28 מיליארד דולר, ברכישה הגדולה ביותר של החברה אי פעם. המנכ"ל צ'אק רובינס התרגש: "אנחנו הולכים לחולל מהפכה"
מערכת ice |  2
סיסקו (צילום shutterstock)
ענקית הסייבר סיסקו מודיעה היום (שני) על השלמת רכישת Splunk תמורת 28 מיליארד דולר, בעסקת הרכישה הגדולה ביותר שלה אי פעם. שילוב הכוחות של שתי החברות תיצור פלטפורמת נתונים ייחודית המופעלת על ידי בינה מלאכותית, ותספק ללקוחות ראייה מקיפה ואבטחה מתקדמת בכל שרשרת הפעילות הדיגיטלית שלהם: פתרונות אבטחה והגנת סייבר, ניטור רשת (observability) ותשתית נתונים מתקדמות, איתור ותיקון בעיות במהירות, ושיפור חווית המשתמש. 
במסגרת העסקה, תשלם סיסקו 157 דולר למניה במזומן עבור Splunk, מה שמגלם שווי של כ-28 מיליארד דולר. העסקה הוכרזה לראשונה בספטמבר 2023, מתוך מטרה למנף את יכולות ה-AI של Splunk, יכולות האבטחה והצפיות משלימות את סל הפתרונות של סיסקו.
מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, מסר בהצהרה: "אנחנו נרגשים מאוד עם השלמת העסקה שתשלב את ספלאנק לתוך סיסקו. כאחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, אנחנו הולכים לחולל מהפכה באופן שבו הלקוחות שלנו משתמשים בדאטה על מנת לחבר ולאבטח בצורה חכמה כל היבט בפעילות הארגון שלהם, ובתוך כך למנף ולהעצים את מהפכת הבינה המלאכותית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה זה טוב לסיסקו? (ל"ת)
    תמוס עמם 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם מחפשים דריסת רגל משמעותית יותר בעולם הסייבר. (ל"ת)
    ... 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור