השוק

הדולר נופל ב-0.8%; אופטימיות לקראת עסקה עם חמאס

הדולר נחלש היום בשיעור חד של 0.8% וזאת בעיקר בשל האופטימיות ביחס להודעות שפורסמו בלילה ולפיהן גדלו הסיכויים להפסקת אש שתביא לשחרור חטופים; עליות בבורסה
ניצן כהן |  1
אילוסטרציה (צילום vecteezy)
הדולר שהתחזק החודש ב-2.5% בגלל החשש מהתלקחות של הזירה הצפונית עושה היום את הכיוון ההפוך בדיוק מאותה הסיבה וזה אומר שהלילה החלו להתפרסם דיווחים על עלייה בסיכויים לעסקה להפסקת אש ראשונה  עם החמאס, עסקה שתביא לשחרור של חטופים ועשויה להוביל במעלה הדרך לעוד עסקה וכן הלאה.
הדולר נחלש בשעה האחרונה בכ-0.8% ונסחר ברמה של 3.632 שקל, האירו נחלש בשיעור דומה ונסחר ברמה של 3.974 שקל. הלירה שטרלינג יורדת ב-0.6% ונסחר4ת ברמה של 4.65 שקל.
 
אם כן, השבוע עבר תקציב המדינה המתוקן לשנת 2024 והוא, כצפוי, כלל הטבות מפליגות והזרמת כספים מרשימה למקומות שאינם תומכי צמיחה או למקומות שהנוכחים בהם לא לוקחים חלק בנטל של החיים בישראל בשנת 2024. התקציב אינו מבשר טובות אבל ברור לכולם שהפסקת הלחימה ושחרור החטופים הם המפתח להתחלה של תיחקור פנימי בישראל.
מכאן נסחר הדולר מול השקל בתנודתיות גבוהה כשכל פעם שהחששות מפני הידרדרות ביטחונית השקל נחלש ולהיפך ולכן קשה מאוד לקבל החלטות כלכליות/ השקעה במדינה שמתנהלת בצורה הזו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטהה
    אחד שיודע 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום קשר בין הדברים כותב הדברים הוא בור
    סגור