השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר מעלה את ההמלצה לבנקים הגדולים בארה״ב

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר מעלה את ההמלצה למניות הבנקים הגדולים ואומר שהמניות הקטנות מתקשות לפרוץ את רמת ההתנגדות הקרובה; ואלד שומר על ההצלה למניות הטכנולוגיה והפיננסים
ניצן כהן | 
מניות (צילום vecteezy)
האסטרטג הטכני של אופנהיימר, ארי ואלד, מעדכן את ההמלצה שלו לתקופה הקרובה והפעם הוא מכניס לרשימת המניות המומלצות שלו את הבנקים הגדולים בארה״ב ובאופן ספציפי הוא מכניס לרשימת המניות שלו את jp מורגן.
בסקירתו השבועית, מרענן ארי ואלד את הערכותיו לגבי שוק המניות הכללי בארה"ב, לגבי מגזר חברות Small-Cap, ולגבי אפיקי המומנטום. בנוסף, הוא מדגיש את תיזת ההשקעה בסקטור הפיננסים, עם דגש על מגזר הבנקאות תוך העלאת המלצתו עליו מ-Market Weight  ל-Overweight ומעלה רעיונות השקעה במניות הבנקים הספציפיים.
 
ואלד משמר את המלצותיו על שלושת הסקטורים של שוק המניות האמריקאי: הטכנולוגיה, הפיננסים והתעשיה, ומדגיש את תתי-הסקטורים של התוכנה, השבבים, שוק ההון, הבנקים הגדולים, תשתיות התעשיה ובניה למגורים.
״מדד המניות S&P500 ממשיך במגמת העליה, כאשר מדד אמון המשקיעים OPCO Bullish Composite זינק לאחרונה לשיא של 87%, הרמה הגבוהה מאז ינואר 2018. יחד עם זאת, מדד החברות הקטנות Russell2000 עדיין ממשיך להציג ביצועי חסר, וטרם פרץ את רמת ההתנגדות הארוכה של 2,100 נקודות״. ארי ואלד רואה בכך סימן למצבו המאוזן של שוק המניות, שאינו מתאפיין בתכונות הבועה.
במסגרת הסקירה מתייחס ואלד לקרן סל MTUM – iShares MSCI Momentum ETF  המספקת חשיפה לאפיקים בעלי מומנטום חזק בשוק הכללי. קרן סל זו עברה לאחרונה לעדכון על בסיס רבעוני (לעומת המתכונת הקודמת של עדכונים חצי-שנתיים). בעקבות העדכון האחרון, הגדילה קרן MTUM את נתח סקטור הטכנולוגיה מ-42% ל-46%, זאת בהשוואה לנתחו של 30% במדד ה S&P500 הרחב. קרן סל זו הפגינה בחודשים האחרונים ביצועי יתר חזקים, ונסחרת כעת בכ- 26% מעל ממוצע ל-200 יום, מצב הדורש, להערכתו של ואלד, זהירות טקטית.
לעומת זאת, כותב ואלדי כי הסקטור הנמצא בקרן MTUM במשקל חסר לעומת מדד הייחוס הוא סקטור הפיננסים (משקל של 5% בלבד, לעומת משקלו של 13% במדד ה S&P500). האסטרטג הטכני של אופנהיימר רואה את המצב בתור הזדמנות השקעה, לאור השיפור בסקטור, המדורג Overweight ומעלה את המלצתו על תת-סקטור הבנקאות מ Market Weight  ל Overweight תוך דגש על מניות הבנקים הגדולים וזהירות מבנקים אזוריים.
ארי ואלד ממליץ על מניות הבנקים הגדולים JPM (המניה נמנית על רשימת "אופקים רחבים") BAC, C, ו WFC וכן על מניות בנקים קטנים יותר, בעלי חוסן פיננסי גבוה יחסית לשאר הבנקים האזוריים. במקביל, מעדכן ואלד את רשימות "לונג" ו"שורט" בקרב חברות Small-Cap, כאשר רשימת המומלצות בקבוצה זו מונה שתי נציגות רשימת "ישראליסט" – מנדיי (MNDY) וטאבולה (TBLA).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה