השוק

החברה הישראלית עושה אקזיט: עסקת מזומנים ב-200 מיליון דולר

חברת קראודסטרייק רוכשת את חברת הסייבר הישראלית פלואו סקיוריטי בניהולו של ג'ונתן רוזין. כל 30 עובדי פלואו סקיוריטי ימשיכו לחברה הרוכשת תוך שיפור משמעותי של תנאי העסקתם. החברה מפתחת פיתרון לעולמות הדאטה סקריויטי אשר מונע דליפות מידע מארגונים גדולים
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת קראודסטרייק רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Flow Security (פלואו סקיוריוטי), המפתחת פלטפורמה להגנה על מידע רגיש. מדובר בעסקת מזומן המוערכת ב-200 מיליון דולר לפחות. החברה האמריקנית נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 71 מיליארד דולר.
פלואו סקיוריטי הוקמה בשנת 2021 על ידי ג'ונתן רויזין (מנכ"ל) ורום אשכנזי (CTO) והגיעה להכנסות ראשוניות של מיליוני דולרים, לרבות מחברות Fortune 500. החברה גייסה מאז הקמתה כ-13 מיליון דולר, והיא הכריזה על סיבוב סיד באוגוסט 2022 בהובלת Amiti Ventures.
 

כל 30 עובדי פלואו סקיוריטי ימשיכו לחברה הרוכשת תוך שיפור משמעותי של תנאי העסקתם, זאת כחלק מהרצון של קראודסטרייק להרחיב את נוכחותה בישראל. זו רכישה נוספת של קראודסטרייק בישראל לאחר שבספטמבר שעבר רכשה בכ-350 מיליון דולר את חברת ביוניק.
פלואו סקיוריטי מפתחת פיתרון לעולמות הדאטה סקריויטי אשר מונע דליפות מידע מארגונים גדולים, על ידי ניתוח הנתונים וחסימת דליפות בזמן אמת. בניגוד לפתרונות DSPM אשר מתמקדים בסריקה סטטית, הפלטפורמה של פלואו מנתחת את המידע שזורם בין האפליקציות והשירותים השונים בזמן אמת. היא תשתלב בפלטפורמת הגנת הענן של קראודסטרייק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה