השוק

חברת הסייבר הישראלית בדרך לאקזיט ענק: הסכום בו תימכר נחשף

ענקית הסייבר האמריקאית קראודסטרייק הנסחרת בנאסד"ק רוכשת את חברת הסייבר הישראלית ביוניק העוסקת באבטחה ובקרה של יישומים ארגוניים, מעסיקה כ-100 עובדים וגייסה עד כה 80 מיליון דולר
מערכת ice |  1
דולרים (צילום shutterstock)

ענקית הסייבר האמריקאית קראודסטרייק הנסחרת בנאסד"ק רוכשת את חברת הסייבר הישראלית ביוניק העוסקת באבטחה ובקרה של יישומים ארגוניים. מעסיקה. בכלכליסט דווח כי סכום הרכישה יעמוד על 350 מיליון שקלים. לפי הערכות הודעה על כך צפויה לצאת במהלך יום המסחר הקרוב. כזכור כבר לפני כחודשיים פורסם על ההתעניינות של ענקית הסייבר בביוניק.

ביוניק מעסיקה 100 עובדים במשרדי פאלו אלטו ובתל אביב. החברה גייסה עד כה 80 מיליון דולר, 65 מיליון מתוכם גויסו בסבב הגיוסים האחרון בשנה שעברה והשאר בסיבובים קודמים. 

ביוניק הוקמה בשנת 2019 על ידי עידן נינו ואייל ממו והיא מעסיקה עשרות עובדים במשרדים בפאלו אלטו שבקליפורניה ובתל אביב, החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לתאגידים לנהל אלפי אפליקציות הנמצאות בליבת התפעול שלהן, מצב אשר מאפשר לאנשי האבטחה בארגונים שונים לשמור על סדר ואבטחה מצד אחד ולהמשיך לעבוד במהירות מצד שני, במצב רגיל נוצר כאוס בכל הנוגע לאפליקציות הארגוניות שמציב את התאגיד כולו בסכנות אופרטיביות ואבטחתיות, בביוניק משקיעים גם גילי רענן, מייקל פיין, דון דואט, סמיר ג'איין ואריאל מייסלוס. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הטקסט בתחילת הכתבה לא ברור... מעסיקה.
    הגהה 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מישהו שעושה הגהה?
    סגור