השוק

אילון מאסק וטסלה בצרות: המפעל בברלין הוצת, המניה צונחת

מפעל הענק של חברת טסלה בבירה הגרמנית צפוי להיות מנותק מאספקת חשמל למספר ימים בעקבות שריפת הענק שנחקרת על ידי המשטרה המקומית כחשד להצתה. ברקע האירוע המצער, מניית החברה צונחת בבורסה
מערכת ice |  2
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
מניית יצרנית כלי הרכב החשמליים הענקית טסלה מונחת היום (שלישי) במהלך יום המסחר בבורסה ביותר מ-4%, ברקע חקירת משטרת גרמניה בדבר שריפת הענק במפעל החברה בברלין, שכרגע נחקר כחשד להצתה.
השריפה גרמה לנזק רב במקום וככל הנראה השביתה את המפעל למספר ימים, מאחר ולא ניתן להחזיר את אספקת החשמל למפעל המכוניות החשמליות האהובות, דבר שהוא אירוני בפני עצמו, עד שיתוקנו הנזקים.
על רקע המקרה הטראגי עבור אילון מאסק וטסלה, מניית החברה כאמור צונחת, וצפויים עיכובים בייצור. את האחריות להצתה לקחו קבוצת פעילי סביבה קיצוניים שאף פרסמו זאת במכתב באתר חדשות אלטרנטיבי בשם קונטרפוליס (Kontrapolis). בטסלה הגיבו למקרה וכתבו כי הם פועלים להשיב את המפעל לפעילות בהקדם האפשרי.

בעלי החברה, אילון מאסק, צייץ את תגובתו בחשבונו ברשת החברתית בה הוא מחזיק X (טוויטר לשעבר), בדרכו הססגונית. "אלו או פעילי הסביבה הטרוריסטים הדבילים ביותר בכדור הארץ, או שהם בובות של אלו שאין להם שום כוונות טובות לגבי הסביבה. לעצור ייצור של מכוניות חשמליות במקום ייצור של מכוניות הפועלות על דלקים, זה טמטום קיצוני". כתב מאסק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככל הנראה עבודה מבפנים כדי לסחוט פיצויי מהביטוח
    עזיז 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאסק הוא יצור שקרן רמאי וגנב ידוע
    סגור
  • קונספירציה
    דני 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונספירציה
    סגור