השוק

הצעת הרכש של גיל אגמון נענתה: יחצה את רף ה-50% בדלק רכב

לאחר שהצעת הרכש הראשונה שפורסמה בנובמבר נפלה, הגיש אותה אגמון פעם נוספת למוסדיים והפעם היא נענתה; בסיכומו של יום ישלם אגמו כ-150 מיליון שקל ויעלה להחזקה של 50.1% בדלק רכב
ניצן כהן | 
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
הצעת הרכש של גיל אגמון למניות דלק רכב נענתה והוא ירכוש כעת מהמוסדיים 6.49% ממניות החברה ב-23 שקל למניה. בסך הכל ישלם אגמון 149 מיליון שקל ויחצה את רף ההחזקה של ה-50% ובכך יוכל, לפחות באופן תיאורטי, לאסוף עוד מניות החברה ללא פרסום הצעת רכש חדשה.
נזכיר כי בחודש נובמבר הציע אגמון את אותה הצעת רכש באותו המחיר אולם אז נכשלה ההצעה לאחר שהמוסדיים התנגדו לה. כעת ההצעה הוגשה מחדש והפעם כאמור ההצעה נענתה.

נזכיר עוד כי דלק רכב היא היבואנית של כלי רכב מתוצרת BMW, MINI ומאזדה בישראל אולם יש לה החזקה לא פחות משמעותית בורידיס שהסתבכה בתקופה האחרונה עם הרגולציה עד כדי שהמדינה מעוניינת לשלול ממנה מענקים שכבר הוכרו בדוחות החברה, דבר שאם יקרה החברה תיאלץ לבצע מחיקה משמעותית.
ורידיס הסתבכה עם הרגולציה בעקבות חדשות שלא טיפלה כמו שצריכה בפסולת, זה גרר חקירות נגד החברה ונגד מנהליה ובסך הכל המשקיעים אינם אוהבים את מה שקורה שם. כך או אחרת, נראה שהצעת הרכש של אגמון הייתה ההזדמנות טובה של המוסדיים לצמצם את החשיפה לחברה, בשלב הזה בחייה.
מהצד השני ניתן לראות את הדברים בכך שאגמון מאמין בחברה ובוורידיס ומכאן הוא מוכן לההוציא סכום גבוה של 150 מיליון שקל כדי להגדיל את החזקותיו בה. אז כך או אחרת, באיזה אופן שתבחרו לראות את התמונה, אגמון השלים את הצעת הרכש לדלק רכב ועלה להחזקה של 50.1% בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה