השוק

רשות ניירות ערך פשטה על משרדי בונוס ביוגרופ, המניה צונחת

פשיטה נערכה על משרדי חברת בונוס ביוגרופ לפני זמן קצר, על ידי הרשות לניירות ערך, כאשר מספר בכירים בחברה נלקחו לחקירה
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
הרשות לניירות ערך ביצעה לפני זמן קצר (רביעי) פשיטה על משרדי חברת בונוס ביוגרופ, בעקבות חשדות שעברה על חוק ניירות ערך. הפשיטה הייתה על משרדי החברה ובכירים בחברה זומנו לחקירה.
בונוס ביוגרופ היא חברת ביוטק אשר עוסקת בפיתוח שתל של עצם, באמצעות הנדסת רקמות, כאשר בתקופה בה התנהלנו מול משבר הקורונה, החברה עסקה בפיתוח של תרופה לחולים קשים שנדבקו בנגיף. החברה, שהמניה שלה צונחת עכשיו ב-11%, נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-290 מיליון שקל. המניה אגב, טסה מתחילת השנה בכמעט 70%.

רק לאחרונה דווח כי החברה זכתה באישור פטנטים במשרדי הפטנטים האירופי והאנגלי ב-17 מדינות אירופאיות וכן באנגליה, המעניקים לבונוס תרפואטיקה, חברה בת בבעלותה המלאה של החברה, הגנה עד ליום 18 בספטמבר 2036. וזאת  על בלעדיות השימוש והמסחור של רשת מסועפת והיררכית של כלי דם מלאכותיים, העשויה לשמש כתשתית לפיתוח ולמסחור של איברים מהונדסים שלמים (Whole Organ Engineering).
בנוסף, החברה זכתה לפני מספר חודשים באישור פטנט ממשרד הפטנטים ביפן. אישור הפטנט מעניק לחברה הגנה על בלעדיות השימוש והמסחור בטכנולוגיה ייחודית להשתלת שתל חי של עצם אנושית, המשולבת במוצר "בונופיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה