השוק

נרכש במאות מיליוני דולרים: הסטארטאפ הישראלי בעסקת ענק

הסטארטאפ הישראלי HiredScore, אשר משתמש בבינה מלאכותית בשביל להתאים בין עובדים למקומות עבודה, נרכש על ידי חברת Workday האמריקנית בשווי שמוערך במאות מיליוני דולרים
מערכת ice |  1
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הצלחה כחול לבן: הסטארטאפ הישראלי HiredScore, אשר עוסק בשימוש בבינה מלאכותית למען התאמת עובדים למקומות עבודה, נמכר על ידי חברת  Workday האמריקנית בשווי שאינו נחשף, אך מוערך במאות מיליוני דולרים.
ע"פ פרסום של כלכליסט, Workday היא מהגדולות בתחום טכנולוגיות למשאבי אנוש וזו רכישתה הראשונה בישראל. כמו כן, החברה נסחרת בנאדס"ק לפי שווי של יותר מ-80 מיליארד דולר, והיא מעסיקה יותר מ-15 אלף עובדים. כאשר הרכישה תבוצע, עובדי HiredScore יתמזגו אצל החברה האמריקנית.
החברה הישראלית הוקמה בשנת 2013 על ידי אתנה קארפ, והיא מומנה עד כה בעיקר באמצעות משפחת קארפ אשר מחזיקה אימפריית נדל"ן בארה"ב. "על ידי שילוב המאמצים והחידושים שלנו עם Workday, נוכל לספק ערך רב עוד יותר לחברות ברחבי העולם כשהן רוצות לבנות את פונקציית משאבי האנוש העתידית שלהן", אמרה מנכ"לית HiredScore.
בהמשך היא אף הוסיפה: "רק התחלנו לראות את ההזדמנויות של מה אפשרי עם בינה מלאכותית אחראית בכוח העבודה, וכיצד ארגונים יכולים להשתמש בו בצורה יעילה ואפקטיבית יותר כדי להגשים יעדי טרנספורמציה של משאבי אנוש הקשורים לגיוס וחוויות עובדים", ובכך רמזה כי מדובר רק בהתחלה מבחינת יכולות ה-AI בתחום משאבי האנוש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התבלבלתי
    שמעון 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בת של מליארדר לוקחת כסף מאבא עובדת 10 שנים על חשבונו ובסוף "מוכרת" לחברה שבעלי המניות הגדולים ביותר שלה הם גם חברים של אבא שלה. אחר כך היא כותבת פוסט על איך היא אחת למיליון ואף אחד לא מספר לה שהיא חיה בסרט
    סגור