השוק

הסטארטאפ הישראלי הגיש בקשה לפירוק: חובות של מאות אלפי שקלים

אחרי שסטארטאפ הטרוול-טק הישראלי דיוב (Duve) רכש את חברת איזיווי (Easyway) הישראלית, האחרונה הגישה בקשה לפירוק לבית המשפט המחוזי בתל אביב, זאת בעקבות חובות לספקים ולעובדים של 785 אלף שקל
מערכת ice |  1
משפט (צילום vecteezy, shutterstock)
אחרי שסטארטאפ הטרוול-טק הישראלי דיוב (Duve) הודיע השבוע כי הוא רוכש את חברת איזיווי (Easyway), חברת איזיווי הגישה אתמול (ראשון) בקשה לפירוק לבית המשפט המחוזי בתל אביב. כך פורסם היום (שני) ב"דה מרקר".
שתי החברות עובדות בתחומים דומים, שכן הן עוסקות בניהול חוויית הלקוח של חברות תיירות עם אורחיהן. מהחברה לא נמסר מה היקף העסקה. לאחר המיזוג בין החברות, דיוב העבירה חלק מהעובדים והלקוחות של חברת איזיווי, אך מבחינה משפטית היא לא רכשה את החלק, כאשר בעקבות כך, איזיווי נותרה עם חובות לספקים ולחלק מהעובדים והלכה לפירוק, אחרי שלא הצליחה לעמוד בתשלומים.
למעשה, איזיווי נקלעה לחובות של 785 אלף שקל, מתוכם חובות של 637 אלף שקל לספקים ומשכירים ועוד התחייבויות לעובדים ולמנהלים בהיקף של 147 אלף שקל. על פי הדיווח, בשבועות האחרונים פנתה החברה לעובדים ולספקים כדי להגיע איתם להסדר כספי, ואחרי שזה לא קרה, הגישה החברה בקשה לחדלות פירעון מול בית המשפט. בזכות כך, העובדים שעוד נותרו בחברה יוכלו לתבוע את זכויותיהם מהביטוח הלאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא הרבה כסף...
    כלכלן 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהחלט לא נעים, אבל אלו לא נחשבים סכומים משמעותיים בעולם ההון סיכון.
    סגור