השוק

מזרחי טפחות שובר את השוק: זה הפקדון המהפכני החדש שתקבלו

רוצים להפקיד כסף באחד הפיקדונות של מזרחי-טפחות אבל אין לכם חשבון עו"ש בבנק? מהיום זה אפשרי. "פיקדון גם בלי חשבון": פותחים, בקלות ובפשטות, חשבון פיקדון בדיגיטל
מערכת ice |  1
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
בנק מזרחי-טפחות מציע פתרון יצירתי חדש, על מנת לאפשר גם למי שאינם לקוחותיו, להשתמש בשירותיו. בימים אלה יוצא הבנק בשירות חדש, אשר יאפשר גם למי שלא מחזיקים את חשבון העו"ש שלהם במזרחי-טפחות, להפקיד את כספם באחד מהפיקדונות של הבנק, וכל זה באמצעות תהליך דיגיטלי קל.
עד היום נדרשו לקוחות שביקשו להפקיד כספים בבנק שונה מהבנק שבו מתנהל חשבון העובר ושב שלהם, לתהליך ארוך ומסורבל שכלל תיאום פגישה עם הבנקאי, הגעה פיזית לסניף, וחתימה על שורה ארוכה של מסמכי פתיחת חשבון.

"פיקדון גם בלי חשבון" - השירות הייחודי של בנק מזרחי טפחות, מאפשר מעתה ללקוחות כל הבנקים, להפקיד כספים במגוון הפיקדונות שמציע הבנק בקלות ובמהירות, בליווי הבנקאי כמובן, גם ללא יציאה מהבית - במספר שלבים פשוטים: פונים לבנקאי באמצעות הטלפון, בצ׳אט, בוואטסטפ, או דרך אתר הבנק, מקבלים מהבנקאי הצעה לפיקדון המותאם לצרכים והרצונות האישיים.
חותמים על מסמכי פתיחת חשבון פיקדון באופן דיגיטלי, ומעבירים את סכום הפיקדון ישירות לחשבון הפיקדון החדש במזרחי טפחות. תהליך פתיחת חשבון פיקדון לוקח מספר דקות ואינו כרוך בעמלות. במועד הפירעון, כספי הפיקדון מוחזרים ישירות לחשבון העו״ש ממנו בוצעה ההפקדה. 

אלה ויגדר. צילום: עופר חג׳יוב
אלה ויגדר, מנהלת סקטור ניהול פיננסי בבנק מזרחי טפחות, ציינה: ״אנו במזרחי טפחות פועלים כל הזמן לייצר פיקדונות מצוינים מותאמי תקופה וצרכים עבור לקוחותינו. פרט ללקוחות מזרחי טפחות, גם לקוחות רבים של בנקים אחרים מתעניינים ומפקידים בפיקדונות של מזרחי טפחות מדי יום. בחנו כיצד נכון ואפשרי לפשט עבורם את תהליך ההפקדה וזיהינו הזדמנות להקל ולייצר את "פיקדון גם בלי חשבון". אין לי ספק כי הפתרון החדש יפתח בפני לקוחות כל הבנקים את האפשרות לבחור מבין אופציות מגוונות את האופציה הטובה ביותר עבורם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הריבית? אפשר גם בבנק ירושלים
    משה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הריבית? כל הכתבה ולא כתוב כלום על הריבית?
    סגור