שיווק ופרסום

בנק מזרחי טפחות בהישג גדול: אלו המהלכים שהביאו פרס יוקרתי

בנק מזרחי טפחות קוטף שלושה פרסים יוקרתיים בתחרות האפ״י: זהב בקטגוריית B2B על קמפיין העסקים- שפיץ לעסקים ופעמיים כסף בקטגוריית פיננסיים עבור קמפיין בוט תראה ובקטגוריית דיגיטל ואוטומציה עם קמפיין טפחות טאצ׳
מערכת ice | 
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
הישג גדול לבנק מזרחי טפחות, שיצא בידיים מלאות מתחרות השיווק האפקטיבי שנערך בתל אביב, בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמרכז הישראלי לניהול, בהשתתפות בכירי קהילת השיווק והפרסום.
בקטגוריית Business to Business קטף הבנק את המקום הראשון (זהב) עם קמפיין שפיץ לעסקים- כיצד מזרחי-טפחות עמד לצד בעלי העסקים שהבנק שלהם שכח אותם כל הדרך לצמיחה דו-ספרתית. את הקמפיין הובילה לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק- הקונדיטורית אור שפיץ. הקמפיין הזמין עסקים ליהנות מחבילה מושלמת של שירות אנושי וזמין- ארגז כלים הכולל את כל הפתרונות שבעלי עסקים זקוקים לניהול העסק שלהן.
 
בנוסף, התחדש הבנק עם שני פרסי כסף בקטגוריות הבאות: קטגוריית פיננסיים עם קמפיין בוט תראה מה פספסת על רקע צלילי הלהיט לך לישון של אנה זק- מסרי הקמפיין מתכתבים עם המסר האסטרטגי של הבנק: להתקדם ולהישאר בן אדם. בקמפיין מדגיש הבנק את יתרונות הקדמה והבנקאות הדיגיטלית, אבל לא כשזה בא על חשבון הלקוח כתחליף לשירות מידיו של בנקאי בשר ודם.
קטגוריית דיגיטל ואוטומציה עם קמפיין טפחות טאצ׳, מוצר ייחודי של בנק מזרחי טפחות, אפליקציית טפחות טאצ', באמצעותה ניתן לבצע בקשת משכנתה, החל משלב הגשת הבקשה ועד לסיום התהליך. האפליקציה מאפשרת ללקוח לשלוח את המסמכים הדרושים לקבלת ההלוואה, ובמקביל לקבל מסרים שוטפים מהבנקאי על סטטוס הבקשה, משימות שיש לבצע, תיאום פגישות עם מומחה משכנתאות ורשימת המסמכים והאישורים הנדרשים להשלמת התהליך.
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום במזרחי-טפחות ציינה: ״בנק מזרחי טפחות הוא בעל טביעת אצבע ייחודית, המייצג בנקאות אחרת, המתבססת על ההבנה שכולנו קודם כל בני אדם. אנו תמיד נשאף להציע ללקוחותינו חווית שירות אישית ואנושית לצד כלים טכנולוגיים המסייעים לחוויה זו ואינה מתחלפים או
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה