שיווק ופרסום

הסכומים נחשפים: כמה הוציאו הארגונים נגד הממשלה על פרסום?

המאבק על תודעת הציבור לא נח לרגע ואם חשבנו שהמצב יירגע בעקבות המלחמה, נוכחנו לראות שטעינו. ארגוני מחאה הוציאו יותר מ-2 מיליון שקלים ברבעון האחרון, רק על פרסום ברשתות אינסטגרם ופייסבוק
מערכת ice |  3
פרסום בסושיאל (צילום אייס)
כמות הכסף האדירה שזורמת בעולם הפרסום היא לא דבר חדש בנוף האינטרנטי שכבר צובר וותק של עשרות שנים. כמובן שכאשר מדובר בפרסום עסקי גוגל היא השחקנית המרכזית בתחום, וזאת שאין לה מתחרים נראים באופק.
אך בכל הקשור לארגונים או גופים המבקשים להעביר מידע לציבור הכללי או ציבור מסוים, הפרסום ברשתות החברתיות נראה כי אפקטיבי הרבה יותר. עיתונאי גלצ, שחר גליק, פרסם היום (ראשון) את טבלת הגופים שהוציאו הכי הרבה כסף על פרסום ברשתות פייסבוק ואינסטגרם, בשלושת החודשים האחרונים.
ניתן לראות כי בראש הרשימה עומד "מגזין אפוק" שהוציא לא פחות מ-758,792 שקל, כאשר אחריו נמצא ארגון "לוחמי כיפור 73", הידוע בפעילותו נגד ממשלת נתניהו, שהוציא 658,480 שקל. 

ברשימת המובילים נמצאים שמונה ארגונים הפועלים נגד הממשלה, שהוציאו יחדיו יותר מ-2 מיליון שקל על פרסום רק ברשתות אינסטגרם ופייסבוק שכידוע, שייכות לחברת מטא בבעלותו של מארק צוקרברג. ברשימה ניתן לראות כי גם התנועה לאיכות השלטון ביצעה פרסום מאסיבי והוציאה 183,778 שקל על פרסום בשלושת החודשים האחרונים
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה הלינק לדו"ח?
    שאלה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הלינק לדו"ח?
    סגור
  • 2.
    שיחסר להם לתרופות (ל"ת)
    איחולים לבביים 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תבדקו מי ממן - אהוד ברק ושות, לגבי שליטה בצבא זה קרן
    מומחה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי מערכת המשפט - לא צריך להיות גאון כדי להבין במי הם שולטים
    סגור