השוק

מגדל במהלך דרמטי: זו הדירקטורית שעשויה להתחלף - מה הסיבה לכך?

יו"ר דירקטוריון מגדל החזקות בע"מ, פרופ' אמיר ברנע, צפוי להמליץ לחברי הדירקטוריון להחליף את יו"ר ועדת הביקורת, הדירקטורית מירב בן כנען הלר. פרופ' ברנע יציע כי בן כנען הלר תשמש כדירקטורית בחברת הבת של מגדל - קרן הפנסיה מגדל מקפת
מערכת ice | 
מגדל (צילום pexels, Magma Images)
שינויים משמעותיים צפויים להתרחש בדירקטוריון של חברת מגדל החזקות בע"מ, חברת החזקות ציבורית המחזיקה בשורה של חברות הפועלות בתחום הביטוח והשירותים הפיננסיים. 
על פי הפרסום של אתר "גלובס", יו"ר דירקטוריון החברה, פרופ' אמיר ברנע, יעלה לדיון בפני חברי הדירקטוריון,  את ההצעה להחליף את יו"ר ועדת הביקורת, הדירקטורית מירב בן כנען הלר.
על פי הדיווח, פרופ' ברנע צפוי להמליץ על אותו מהלך מחר (שני) בפני בעלי השליטה של חברת מגדל החזקות בע"מ. על פי אותה המלצה, יו"ר ועדת הביקורת תעבור לשמש כדירקטורית בחברת הבת של מגדל, קרן הפנסיה מגדל מקפת.
השינוי המהותי שמעוניין פרופ' ברנע לבצע בחברת מגדל, מתבצע על רקע דעתה הנחרצת של הדירקטורית קרן בר חוה בנוגע להמשך כהונת מירב בן כנען הלר. בשבועות האחרונים, ציינה בר חוה בפני ברנע, כי זו לא תכהן כחברת דירקטוריון אם בן כנען הלר עומדת בראש הוועדה. ההתנגדות הנחרצת בדבר המשך תפקידה של בן כנען הלר, מבוססת על כך שבדו"ח של התנהלות הדירקטוריון נכתב כי זו חבטה באופן מכוון בדירקטורית בר חוה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה