השוק

אנבידיה משאירה אבק: ענקית השבבים הפכה לשלישית בגודלה בארה"ב

חברת השבבים המצליחה רשמה הישג מרשים במיוחד, כאשר הפכה לחברה השלישית בגודלה בארה"ב מבחינת שווי השוק שלה, ומתברגת מיד לאחר אפל ומיקרוסופט. מניית החברה זינקה ב-225% במהלך השנה האחרונה, ושווי השוק עלה לרמה של 1.83 טריליון דולר
מערכת ice | 
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
בשורות טובות למשקיעים: אנבידיה מצליחה לרשום אתמול (רביעי) שיא חדש, כאשר היא הופכת לחברה השלישית בגודלה בארה"ב מבחינת שווי השוק שלה, לאחר מיקרוסופט ואפל. בכך היא מצליחה לעקוף את אלפבית, החברה האם של גוגל. חשוב לציין כי ההישג נרשם כשבוע בלבד לפני שהיא צפויה לפרסם את הדו"חות הרבעוניים שלה.
העובדה שענקית השבבים הצליחה לעשות זאת, מגיעה על רקע הביקוש הגובר לשבבים שלה, וההתעסקות הנרחבת בתחום הבינה המלאכותית. מבחינת נתונים יבשים, מניית החברה זינקה ב-225% במהלך השנה האחרונה, ושווי השוק שלה עלה לרמה של 1.83 טריליון דולר (נכון ליום חמישי, ה-15 בפברואר, 09:00). בעקבות השנה המוצלחת, אנבידיה מצליחה להפוך למניה בעלת הביצועים המרשימים ביותר במדד המוכר S&P 500.
ברקע פרסום הדו"חות בהמשך החודש, אנליסטים מאמינם כי הרווח שהחברה רשמה ברבעון הרביעי עמד על 11.38 מיליארד דולר, ומדובר בעלייה של 400% לעומת אשתקד. כמו כן, הכנסות החברה עשויות לזנק ל-20.37 מיליארד דולר, והצפי הוא שאנבידיה תמשיך לשמור על יעילות רבה לצד שבירת שיאים חדשים בתחום ההכנסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה