דיגיטל וטק

מיקרוסופט בדו"ח מדאיג ומטריד: "מערכה חסרת גבולות נגד ישראל"

חברת מיקרוסופט פרסמה דו"ח מיוחד שהכינה בשל המלחמה, המצביע על "מערכה חסרת גבולות נגד ישראל", על ידי איראן. זאת כאשר הדו"ח מתייחס לפעילות של קבוצות איראניות במרחב הסייבר
מערכת ice | 
null (צילום shutterstock, pixabay)
ענקית הטכנולוגיה העולמית מיקרוסופט, פרסמה היום (רביעי) דו"ח מיוחד שהכינה בשל אירועי מלחמת "חרבות ברזל" בישראל, על הפעילות האיראנית במרחב הסייבר, בשירות חמאס. הדו"ח מצביע על ממצאים מדאיגים ומראה קפיצה משמעותית בכמות התקיפות נגד ישראל, בנוסף לשלל פעילויות זדוניות ומתוחכמות, שמבצעות אותן קבוצות.
על פי החברה, הדו"ח הוכן על ידי "Microsoft Intelligence Center", גוף בינלאומי של החברה המורכב מיותר מ-8,000 מומחי סייבר, חוקרים ואנליסטים ברמה עולמית המנתחים 65 טריליון אותות מדי יום על מנת לגלות איומים ולספק תובנות עדכניות ורלוונטיות.
לאחרונה הצליחו האקרים איראניים או כאלו שפועלים בשירות איראן וחמאס, לעתים רק על בסיס התמיכה בהם, לשבש שידורים חיים ברשתות טלוויזיה מרכזיות בעולם כמו ה-BBC, בנוסף לכך שטענו גורמים באיראן כי הפסקות החשמל שהיו בישראל לפני תקופה קצרה התרחשו כתוצאה מפעולה איראנית.

על פי הדו"ח, במתקפות האיראניות מסתמן כי נעשה שימוש בטכניקות וטכנולוגיות חדשות, כולל לראשונה שימוש ב-AI כמרכיב מרכזי במתקפות ההשפעה האיראניות ברחבי העולם. ישנה עלייה משמעותית בצריכת פייק ניוז ותעמולה איראנית במהלך אוקטובר ונובמבר – גם לאחר ה"פיק" הראשוני, הצריכה הייתה גבוהה בכ-30% לעומת התקופה שלפני המלחמה. זאת בנוסף לעלייה של כמעט פי 2 בכמות המתקפות על ישראל ב-75 הימים שלאחר המלחמה, לעומת התקופה הדומה לפניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה