השוק

בנק ישראל בדו"ח מעניין: "ניצבו בפנינו אתגרים והתמודדנו איתם"

בנק ישראל פרסם דו"ח על פעילות בנק ישראל בזווית התקשורתית וההסברה הכלכלית לציבור בשנת 2023. דובר בנק ישראל, אורי ברזני: "ניצבו בפנינו אתגרים רבים גם בפן הכלכלי והתקשורתי, איתם התמודדנו כמיטב יכולתנו"
מערכת ice | 
אמיר ירון נגיד בנק ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, Magma Images)
בנק ישראל פרסם היום (רביעי) דו"ח על פעילות בנק ישראל בזווית התקשורתית וההסברה הכלכלית לציבור בשנת 2023. הדו"ח מאחד את כל ההודעות לעיתונות שפרסם בנק ישראל בשנת 2023 בחלוקה לנושאים כלכליים מרכזיים ע"פ ציר זמן. אלו כוללים את נושאי המדיניות מוניטרי, עולם הבנקאות והאשראי, תחום התשלומים והדיגיטל, ייעוץ כלכלי לממשלה וכוללים גם את נאומי הנגיד ובכירים נוספים בבנק.
מנהלת מחלקת תקשורת, קשרי קהילה וממשל, גב' נורית פלתר-איתן, התייחסה לדו"ח המדובר וציינה כי זה מספק מבט רוחבי על פעילות הבנק ואף הוסיפה כי הוא "משקף ומרכז את עשיית הדוברות בשנת 2023, שהייתה מאתגרת במובנים רבים, כחלק משלל פעולות ההסברה והתקשורת שמקדם הבנק".
דובר בנק ישראל, אורי ברזני, ציין: "השנה החולפת הייתה שנה מורכבת למדינת ישראל. לאור כך, ניצבו בפנינו אתגרים רבים גם בפן הכלכלי והתקשורתי, איתם התמודדנו כמיטב יכולתנו".
עוד הוסיף דובר בנק ישראל: "במיוחד בשנה כזו, ניתן היה לראות את ההשפעה של אמינותו של הבנק המרכזי, אשר מתקשר את כוונותיו ואת יעדיו בצורה שקופה ונחושה. השקיפות הזו יוצרת את המוניטין הגבוה שרכש לעצמו הבנק, ושעוזר לממש את המדיניות הכלכלית שאנו בבנק ישראל מבקשים לקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה