השוק

ברקע הורדת דירוג האשראי של ישראל: חדשות טובות להראל ביטוח

חברת הביטוח הראל היא הגדולה בישראל ומובילה לאורך זמן, כפי שמשתקף בנתח שוק כולל במונחי פרמיות ברוטו של כ-23% וכן בהיקף נכסים מנוהלים כולל של כ-121 מיליארדי ₪. הפרופיל העסקי נתמך גם בפיזור קווי עסקים טוב יחסית, בשליטה טובה במערך ההפצה ובסיס לקוחות רחב

מערכת ice | 
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
חברת הביטוח הראל, היא הגדולה והמובילה בישראל, כפי שמשתקף בנתח שוק כולל במונחי פרמיות ברוטו של כ-23% וכן בהיקף נכסים מנוהלים (AUM) כולל של כ-121 מיליארדי ₪.
הפרופיל העסקי נתמך גם בפיזור קווי עסקים טוב יחסית, בשליטה טובה במערך ההפצה ובסיס לקוחות רחב, אשר תומכים בפוטנציאל עתידי לייצור הכנסות. פרופיל הסיכון הולם ביחס לדירוג, ונתמך בסיכון מוצרים נמוך יחסית ומדיניות ניהול סיכונים הולמת, אך מושפע לשלילה מחשיפה גבוהה יחסית לקולקטיבים ומבוטחים גדולים.
עם זאת, יש צפי כי שינוי הסכם הביטוח הסיעודי עם שירותי בריאות כללית שחל מינואר 2024, צפוי להשפיע לחיוב על פרופיל הסיכון, נוכח ביטול הסיכון הביטוחי של החברה בביטוח הסיעודי, כחלק ממתווה ההסכם המעודכן בין החברה לשירותי בריאות כללית.
חברות הביטוח בישראל, ובפרט מבטחים הפועלים בענף ביטוח כללי, חשופים לסיכונים אשר עלולים להתממש נוכח שינויי אקלים. קיימת חשיפה פוטנציאלית של שינויי האקלים על התדירות והחומרה של אסונות טבע (רעידות אדמה, שריפות, שיטפונות וכדומה), אשר עלולים לגבות הפסדים משמעותיים ולהשפיע על המודלים האקטואריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה