השוק

הדירוג הבינלאומי הגבוה ביותר לחברה ישראלית: מי קיבלה דירוג A?

חברת S&P העניקה לחברת ביטוח האשראי בססח דירוג 'A'‏, יאיר המבורגר, יו"ר הראל: "הדירוג מעיד על חוסנה הפיננסי יוצא הדופן של בססח"

מערכת ice | 
דירוג האשראי של ישראל (צילום shutterstock)
חברת הדירוג הבינלאומית S&P Global Ratings (S&P) העניקה ביום ה' לחברת ביטוח האשראי המובילה בישראל - בססח, דירוג  בינלאומי 'A' עם אופק יציב. מדובר על הישג מרשים ביותר לחברה ישראלית המציב את בססח בשורה הראשונה עם חברות ביטוח זרות המובילות בעולם.
דירוג בינלאומי 'A' לבססח יאפשר ללקוחותיה ליהנות לא רק מיציבות פיננסית של המבטח אלא גם ממחירי אשראי נמוכים יותר הנובעים מהקצאת ההון המופחתת של המממנים עקב הדירוג הגבוה. יצוין כי בססח כבר מדורגת בדירוג בינלאומי 2A עם אופק יציב על ידי חברת הדירוג הבינלאומית מודי'ס (Moody's).

S&P הסבירה כי הדירוג הגבוה נגזר מחוסנה הפיננסי ויציבותה של החברה: ההון האיתן שלה והלימות ההון המצוינת, רווחיותה הטובה והעקבית על פני מחזורי העסקים, מעמדה החזק והמוביל בשוק, הגיוון העסקי הגיאוגרפי וערוצי ההפצה הישירים, תמיכה רחבה של בעלי המניות (Allianz Trade, חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם מבית Allianz, והראל ביטוח ופיננסים, קבוצת הביטוח הגדולה בישראל) ותכנית ביטוח המשנה הנרחבת והאיתנה. 
האופק היציב משקף את הציפיות של S&P כי החברה תמשיך לצמוח ולשמור על מעמדה האיתן בשוק ועל חוסנה הפיננסי, תשמור על רווחיות טובה והלימות הון איתנה, כמו גם תמשיך ליהנות מתמיכת הבעלים ותכניות ביטוח המשנה.
יאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, ציין כי: "קבלת דירוג כה גבוה לבססח מעיד על חוסנה הפיננסי יוצא הדופן ומהווה בסיס טוב ויתרון לפעילות לקוחותיה ושותפיה העסקיים. הדירוג אף משקף את חוסנן הפיננסי של בעלות השליטה – השותפות בבססח - קבוצת הראל וקבוצת הביטוח הבינלאומית אליאנץ. חוזקן של שתי השותפות הללו תורם להצלחתה המתמשכת של בססח, וסייע לקבלת הדרוג הבינלאומי המכובד".
עדי נוב, מנכ"לית בססח, מסרה: "מדובר על דירוג גבוה ביותר בקנה מידה בינלאומי שניתן לחברה בישראל והישג משמעותי לבססח. הדירוג משקף את חוסנה ויציבותה של החברה ומהווה הבעת אמון בבססח ובפעילותה, הבולטת לטובה במיוחד נוכח העיתוי הנוכחי המאופיין בעליה משמעותית ברמת הסיכון ואי הוודאות באשר להיקף המשבר הכלכלי בארץ ובעולם. בססח פועלת כבר שנים בשוק הישראלי, והוכיחה את עצמה כחברה שמציעה פתרון מצוין למבוטחיה, אשר מהווה גב איתן גם ברגעי משבר".
עוד הסבירה: "אנחנו גאים להיות מדורגים לצד חברות ביטוח  אשראי מהשורה הראשונה בעולם. הדירוג הבינלאומי הגבוה יאפשר לנו להרחיב את שיתופי הפעולה עם הבנקים, ובכך להפחית ללקוחותינו את עלויות מימון הון חוזר וניכיונות. הלקוחות ייהנו מהגנה משופרת לצד האפשרות להגדלת מקורות המימון שלהם או של הלקוחות שלהם. ביטוח האשראי בבססח ימשיך להוביל ויהווה מנוף נוסף לעסקאות מסוגים שונים עבור חברות במשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה