רכילות עסקית

חברת בססח ציינה 65 שנים להיווסדה באירוע חגיגי

בין האורחים נכחו יו"רים ומנכ"לים מהחברות המובילות במשק, וכן בכירים מהראל, בראשם יאיר המבורגר, יו"ר הראל השקעות, ובכירים מחו"ל
מערכת ice | 
אירוע בססח (צילום דפנה גזית)
בססח, חברת ביטוח האשראי המובילה בישראל שבבעלות משותפת של קבוצת הראל ואליאנץ טרייד, ציינה 65 שנים באירוע חגיגי שנערך במרכז רבין ת"א. בתזמון מושלם, אף צוינו במסגרת האירוע חילופי מנכ"ליות, עדי נוב מחליפה את חגית ציטיאט-לוין שמונתה למנכ"לית הראל פיננסים, וחילופי יו"ר, אורי רובינוביץ יחליף את דוד בלומברג שיוצא לפרישה.
בין האורחים נכחו יו"רים ומנכ"לים מהחברות המובילות במשק, וכן בכירים מהראל, בראשם יאיר המבורגר, יו"ר הראל השקעות, ובכירים מחו"ל. במסגרת האירוע נהנו האורחים מהרצאה מאלפת של איש התקשורת דרור גלוברמן על ההתפתחויות במטאוורס וכן, מהופעה של המנטליסט נמרוד הראל.
ברוח אווירת הבחירות החמישיות, ציינה עדי נוב, מנכ"לית בססח הנכנסת, כי "הממשלה שתקום מהווה גורם מכריע בשאלה כיצד תראה הסביבה הכלכלית והעסקית של ישראל וביציבותה. אנחנו על סיפה של תקופה מאתגרת, וכשרמת הסיכון ואי הוודאות גואה כפי שאנו חווים כיום במשק, ויש צפי לגידול דרמטי במספר פשיטות הרגל, חשוב ליצור סביבה תומכת להמשך הפעילות העסקית של חברות באמצעות זיהוי וניצול הזדמנויות תוך ניהול יציב ומדוד של סיכון וצמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה