השוק

עסקת שופרסל בדרך לסגירה: למי תימכר לפי שווי של 6 מיליארד שקל?

עסקת המכירה של שופרסל בע"מ בדרך להיסגר באופן סופי אחרי שרוב הגופים המוסדיים שמחזיקים במניות שופרסל תומכים בהצעת האחים אמיר לרכישת השליטה בחברה, כאשר הם רכשו 24.9% ממניות שופרסל, לפי שווי של 6 מיליארד שקל
מערכת ice | 
שופרסל (צילום pexels)
אחרי תקופה ארוכה של ציפיות, עסקת המכירה של שופרסל בע"מ בדרך להיסגר באופן סופי אחרי שרוב הגופים המוסדיים שמחזיקים במניות שופרסל תומכים בהצעת האחים אמיר לרכישת השליטה בחברה. על פי המסתמן, האחים אמיר ירכשו 24.9% ממניות שופרסל, לפי שווי של 6 מיליארד שקל. כל על פי דיווח של "כלכליסט".
על פי הדיווח, האחים אמיר זוכים לעדיפות, זאת על רקע ההצעה הנמוכה של קבוצת המשקיעים האמריקאית בראשותו של איש העסקים מייקל אלפרט, שהציעה רכישה לפי שווי נמוך מ-6 מיליארד שקל, וכעת הם אף נסוגו מעסקת הרכישה.
מי שעוד התמודד על הרכישה מול האחים אמיר וקבוצת המשקיעים האמריקאית הוא בעלי ויליפוד, איש העסקים צביקה ויליגר, אך על פי הדיווח הוא לא ירכוש בסופו של דבר את החברה.
כזכור, האחים שלומי ויוסי אמיר הגיעו לסיכום עם יו"ר פז הראל לוקר, זאת לאחר שמכרו ב-2021 את רשת פרשמרקט לפז, על קיצור תקופת אי התחרות שלהם, זאת בתמורה לתשלום פיצויים של 100 מיליון שקל לפז.
תקופת אי התחרות אמורה להסתיים בסוף השנה הנוכחית, אך כאמור האחים אמיר הסכימו לקיצוץ משמעותית של הזמן בתמורה לפיצויים. בנוסף דווח כי הם התחייבו שלא לקחת עובדים מפז עד סוף שנת 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה