נבחרת המומחים

ביטוח מחלות קשות: הפוליסה שמספקת ביטחון כלכלי בתקופות משבר בריאותיות

"נבחרת המומחים" היא תוכנית חדשה מבית אתר ice ובשיתוף חברת הראל, העוזרת לכם להבין את עולמות הביטוח והפיננסים. הפעם: ביטוח מחלות קשות. מה חשוב לדעת לפני שרוכשים פוליסה, איזה כיסוי היא מעניקה, ועבור מי הוא מיועדת? ניר איכנבוים, מנכ"ל ושותף בצ'ויס סוכנות לביטוח, עם התשובות


את המורכבות המאפיינת את עולמות הביטוח והפיננסים, מבקשת לפשט "נבחרת המומחים" – תוכנית חדשה מבית אתר ice ובשיתוף חברת הראל, המספקת מענה לסוגיות הבוערות בתחום. בכל פרק נעסוק בסוג אחר של ביטוח ונסביר את ייעודו, בעזרת סוכן ביטוח מנוסה.
את תשומת הלב נקדיש הפעם לאחת הפוליסות החשובות ביותר בגזרת ביטוחי הבריאות: זו המתייחסת לביטוח מחלות קשות, ועונה על הצורך ליציבות כלכלית בעת התמודדות עם אירוע בריאותי בפרופיל גבוה.
"משבר בריאותי יכול לצערנו להגיע לכל בית", מסביר סוכן הביטוח ניר איכנבוים, מנכ"ל ושותף בצ'ויס סוכנות לביטוח. "בין אם מדובר במחלות כמו סרטן, התקף לב או שבץ מוחי; ובין אם מדובר בתאונת דרכים הגורמת לאדם הנפגע שיתוק או כוויות קשות. בתרחיש שכזה, באופן טבעי, מגויסים גם כל בני המשפחה לתמוך בחולה או בפצוע – לפעמים לפרקי זמן של חודשים ולפעמים אפילו שנים, בעוד ההוצאות הכספיות השוטפות והחשבונות השונים ממשיכים להיערם".
"כאן נכנס לתמונה ביטוח מחלות קשות – ומדובר על פיצוי כספי, חד פעמי שאינו תלוי בהצגת  קבלות על הוצאה כלשהי", מפרט איכנבוים. "תפקידה של פוליסה זו הוא לוודא שהתמודדות עם המצב הבריאותי לא תוביל גם לקטסטרופה כלכלית. בקיצור ולעניין, מדובר בביטוח חיוני לכל משפחה בישראל – להורים ולילדים, לעצמאיים ולשכירים".
איכנבוים מתייחס גם לתהליך רכישת ביטוח מחלות קשות ומדגיש כי קיימים הבדלים בין הפוליסות שמציעות חברות הביטוח: "יש שונות בתנאי הפוליסה בין חברה לחברה, כמו גם בכמות המחלות שנמצאות תחת הכיסוי הביטוחי. בחברת הראל למשל, כדי להקל על המבוטחים, מעמידים עבורם מרכז מקצועי ייעודי לסיוע והכוונה – המסייע בהכוונה רפואית, קיצור תורים, תיאום בדיקות וטיפולים רפואיים ומעניק סיוע סוציאלי".
"בכדי להתאים לכל מבוטח את הפוליסה הנכונה ביותר עבורו, חשוב לבחור בסוכן ביטוח מנוסה ומיומן", מבהיר איכנבוים. "מעבר לליווי רציף, בתחום דינמי כמו ביטוח, רצוי להיעזר בסוכן שנמצא עם היד על הדופק ומעודכן בשינויים והחידושים בכל נקודת זמן. הדבר החשוב ביותר, הוא שברגע שסוכן הביטוח מעורב בתהליך, הוא זה שמטפל בתביעה מא' עד ת'. כך, במקום להתעסק בביורוקרטיה, המבוטח יכול להשקיע את הזמן והאנרגיות אך ורק בריפוי, התאוששות והחלמה". צפו בפרק המלא.
רוצים להתייעץ עם הסוכן? פנו לניר איכנבוים, מנכ"ל ושותף בסוכנות צ'ויס ביטוח ופיננסים.
"המופיעים בסרטונים הינם סוכנים בעלי רישיון עצמאי אשר עובדים עם קבוצת הראל.
המידע הנמסר בסרטונים ובתכנים המצורפים להם, הינו מטעמם ובאחריותם הבלעדית של סוכני/סוכנויות הביטוח המופיעים בכתבה. קבוצת הראל אינה אחראית לנכונות ו/או אמיתות ו/או איכות הסרטונים באתר.
יובהר כי המידע הכלול בסרטונים, ובתכנים המצורפים להם, הינו למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד ואין בו כדי להוות המלצה, ייעוץ או שיווק פנסיוני ו/או ביטוחי המתייחס לנתוניו האישיים של כל אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה