בחירות 2022

הקמפיין של מרצ: אורנה בנאי ובת חן סבג מתאחדות

המפלגה פרסמה עצומה, עליה חתומים כמה וכמה מובילי דעת קהל וביניהם מצאנו כמה שמות מעניינים כולל זוג האקסיות
מערכת ice |  2
אורנה בנאי (צילום כאן 11)
מפלגת מרצ בראשות זהבה גלאון, על פי הסקרים האחרונים, מגיעה ל-5 מנדטים בבחירות שיערכו ביום שלישי הקרוב, ה-1 לנובמבר. במאמץ אחרון להימנע מלא לעבור את אחוז החסימה, במפלגה פרסמה קמפיין עם הניסוח: "אנו החתומים והחתומות מטה, קוראים לכם: בשביל 61 למחנה השינוי, חייבים להצביע מרצ", כאשר מתחתיו מופיעים כמה שמות מעניינים, הכוללים פרופסורים, מוזיקאים, שחקנים, פעילים חברתיים, סלבס ועוד.
מבין השמות הבולטים לעין, אפשר למצוא את הסטנדאפיסט והשחקן יוסי צברי, המוזיקאי יזהר אשדות, סולן 'מוניקה סקס' יהלי סובול וזוג אקסיות מסקרן במיוחד - השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי וכוכבת 'מטומטמת' - בת חן סבג. השתיים היו במערכת יחסים בין השנים 2017-2019 ונחמד לראות אותן שוב משתפות פעולה, גם אם זה בקמפיין פוליטי.
כחמישה חודשים לאחר הפרידה, דווח כי סבג התחילה לצאת עם טופז גרין, שעוסקת בתחום המשקאות החריפים. בגזרה של בנאי, בנה אמיר, בן ה-18, כבר כובש שטיחים אדומים, מככב בסדרות נוער וחובק זוגיות עם שחקנית אחרת ומבוגרת ממנו, נועה ריינולד. עכשיו, בעודו מככב בסדרת המתח לנוער "המתחם ה-25", בנאי הבן לוהק לסדרה חדשה של קשת 12, גם היא סדרת מתח בשם "אויב שבתוכנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מה לפחד, מרץ תקבל לפחות 5 מנדטים. (ל"ת)
    יורם 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חחחחחח
    חחחח 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאה אחוז חחחחחחח
    סגור