בחירות 2022

לפיד תדרך באופן אישי את גלאון שהביעה תמיכה נלהבת בהסכם

בעוד רה"מ לפיד חוטף אש ידידותית וביקורת קשה מבית, הוא זוכה לחיבוק ורוח גבית משותפיו הטבעיים לקראת אישור הסכם הגז עם לבנון
דוד זולדן |  3
זהבה גלאון יאיר לפיד (צילום אין צורך בקרדיט)
רה״מ יאיר לפיד העביר כעת תדריך ביטחוני ליו״ר מרצ זהבה גלאון בנושא הסכם הגז מול לבנון. בסיום התדרוך גלאון הביעה את תמיכת מפלגת מרצ בהסכם. ״דרך השלום והדיפלומטיה תמיד עדיפה על מלחמה. זהו הסכם חשוב מבחינה ביטחונית, הוא מביא יציבות אזורית מול לבנון ויאפשר שקט מול חיזבאללה. הישג חשוב מאוד של רה״מ לפיד, בעל חשיבות אסטרטגית עצומה למדינת ישראל. מרצ תתמוך בהסכם ההיסטורי בממשלה״.
בעוד רה"מ לפיד חוטף אש ידידותית וביקורת מבית הוא זוכה לחיבוק ורוח גבית מיו"ר מרצ, זהבה גלאון. כזכור, במסיבת העיתונאים אמש הוא הסביר כי פנה ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו – "הוצאתי הערב הזמנה לעדכון ליו"ר האופוזיציה נתניהו, כדי שהוא יכיר את ההסכם ופרטיו. אנחנו נזמן לעדכון את כל ראשי מפלגות האופוזיציה ונחשוף אותם בפעם הראשונה לפרטי ההסכם". במהלך מסיבת העיתונאים ראש הממשלה אף הסביר מדוע ההסכם לא הובא לאישור הכנסת – "לאור ההתנהגות המופקרת של האופוזיציה – החלטנו לא להביא את ההסכם להצבעה בכנסת".
עקרונות הסכם הובאו תחילה לאישור הקבינט בו השרה איילת שקד נמנעה. לאחר אישור הקבינט הנוסח הועבר לאישור הממשלה – שם הוא עבר ברוב גדול כאשר הפעם שקד מצביעה כנגד ההסכם והשר יועז הנדל נמנע. בכירי המערכת הביטחון בהם ראש המוסד, הרמטכ"ל וראש השב"כ הדגישו כי ההסכם אינו טוב לחיזבאללה שלא לקח חלק במשא ומתן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כניכה
    הסוס הלבן 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלול יודע שזה הסכם רע ומסוכן אבל כנראה בגלל פרינציפ לביבי והפחד מהחיזבאללה הוא נאלץ למכור את המדינה לאוייב ויותר מהכל כדי להכפיש את ביבי.אוי לנו עם ראש חלול שכזה .
    סגור
  • 2.
    החלול סיפר למטו מטמת... (ל"ת)
    מדהים 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא מאמין
    אליפז התימני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמין . מכל שלושים וארעה שרים שיש בממשלה רק לפיד וגנץ יודעים את כל סעיפי ההסכם השאר יודעים קצת או בערך מה שיש שם . איפה ליברמן . איפה סער. איפה האחרים
    סגור