בחירות 2022

ישראל כץ ביד אחת סוטר לנתניהו וביד שניה מלטף

ח"כ ישראל כ"ץ שסומן עד הפריימריז בליכוד כאחד האנשים החזקים בליכוד ונחל מפלה קשה במפלגתו - מביע חרטה על כך שעמד מאחורי נתניהו בתום הדיון בבית המשפט: "על כך אני מצטער"
דוד זולדן |  1
ישראל כץ, בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/ישראל כץ, בנימין נתניהו)
חבר הכנסת ישראל כ"ץ התארח באולפן חדשות 12 והתייחס לדברים עליו כתב בנימין נתניהו בספרו הביוגרפי ואמר בין השאר כי הוא מתחרט שעמד מאחורי בנימין נתניהו בתום הדיון במשפטו.
"מצאתי את עצמי בתוך מסיבת עיתונאים לא מתוכננת, על כך אני מצטער. הגעתי בסך הכול לגבות אותו, לברך אותו ולאחל לו בהצלחה. לא באתי למסיבת עיתונאים ועוד עם מסכות הקורונה וכל איך שהדבר הזה נראה", אמר כ"ץ.
כשנשאל על יחסיו עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ענה כ"ץ: "היחס שלי לנתניהו הוא יחס מכובד. אנחנו קרובים מאוד. הוא היה בין הפוליטיקאים היחידים שהוזמנו והגיעו לחתונה של בתי. אני אדם עצמאי, נתניהו הוא ראש הליכוד. הוא המועמד שלנו לראות הממשלה ותמיד כיבדתי את הדבר הזה".
"אני רואה את זה כאירוע פוליטי נקודתי שאני מפיק ממנו לקחים, אני עומד על רגליי. אני חלק מצמרת הליכוד, מילאתי את התפקידים הבכירים ביותר בממשלה. משוכנע שהדבר הזה יהיה באותה הדרך בדיוק, בקושי זוכר את הפרטים של הפריימריז", ציין כץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פודל
    מומו 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כץ פודל של ביבי.
    סגור