בחירות 2022

רגב תוקפת את המחנה הממלכתי: "אין להם ממלכתיות"

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תוקפת חברת הכנסת את אמירתו של איזנקוט לפיה אלו שמובילים את הקו של להתיישב בכל מקום מובילים לאסון. "בבחירות הקרובות - מתקנים"
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)
מירי רגב תוקפת את המחנה הממלכתי בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם הרשמי שלה היום (חמישי). הפוסט מציג את האמירה של גדי איזנקוט (המחנה הממלכתי) שנחשפה לאחר שהוקלט במפגש בית: "אלו שמובילים את הקו של להתיישב בכל מקום - מובילים לאסון". 
"אין להם בושה, אין להם 'ממלכתיות", כותבת רגב. לאחר מכן היא סוקרת מספר אירועים שלטענתה מעידים על חוסר הממלכתיות של אנשי 'המחנה הממלכתי'. "ביולי האחרון בני גנץ הודיע על הכנסת "ערך הממלכתיות" לרוח צה"ל והקוד האתי של הצבא. מסתבר שהכל היה מתוכנן. שימוש זול בצבא ההגנה לישראל".
היא מסבירה: "במקרה״ גדי אייזנקוט הוא מספר 3 ברשימה של גנץ והוא יזם את הקוד. צירוף מקרים מופלא הוביל לכך שהרשימה שלהם לכנסת נקראת המחנה הממלכתי". לאחר מכן היא מספרת על תלונה שהוגשה בנושא ליועמ"שית, על השימוש הפוליטי בצה"ל (לכאורה). היועמ"שית אפשרה למשנה שלה לטפל בתלונה.
"צירופי המקרים לא עוצרים; "במקרה״ המשנה ליועמ"שית היא חברה קרובה של השר חילי טרופר ״הממלכתי״ (הצהירה על כך בהסדר ניגוד העניינים). מכל הפרקליטות, ״יצא״ שהחברה מונתה לטפל בתלונה נגד מפלגתו של החבר וגנץ?!  כשזה קורה פעם אחת זה מקרה. כשזה קורה פעמיים זה צירוף מקרים. כשזה קורה פעם שלישית זו שיטה! עלוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה