בחירות 2022

קיש בהאשמה חמורה כלפי שקד: "פגעה בביטחון המדינה"

השרה שקד הופכת ליעד מוצהר של ח"כ יואב קיש מהליכוד. יו"ר מפלגת הרוח הציונית חזק על הכוונת שלו והוא לא מתכוון לפספס אותה - גם אם בדרך הוא יסמן אותה כמוקש  ויאשים אותה ב"פיגוע ישיר בביטחון המדינה ובזהותה כמדינה יהודית"
דוד זולדן |  5
איילת שקד (צילום ראובן קפוצינסקי)
ח"כ יואב קיש מהליכוד תוקף במלוא העוצמה את השרה שקד: "אני מניח שאם שקד תקרא את הפוסט הזה, הדרך שלה להילחם באמת תהיה להכניס את הפוסט לקטגוריית 'מכונת ההסתה' או 'כוחות האופל'. חשוב לי לציין כל מה שנכתב פה הוא מהיכרות אישית ישירה ולכן זו האמת הפשוטה. איילת שקד הייתה ההבטחה הגדולה של הימין. כגודל הציפיה כך עומק הנפילה. בשנה האחרונה נאבקתי יחד עם יריב לוין וחברים רבים אחרים בממשלת השמאל הרעה הזו".
בהמשך מציין קיש כי "ביום הקמתה הצלחנו לשכנע את ח"כ אורבך להתנגד להצבעה יחד עם ח"כ שיקלי והאמנתי שבכך נמנע את הקמת הממשלה. באותו ערב שאיילת שקד שמעה על כך היא קראה לאורבך לחדרה בכנסת ובצעקות ובלחץ מטורף שינתה את דעתו והוא חזר בו מהתנגדותו. מפה התחילו "כאבי הבטן" המפורסמים של שקד. הכול היה הצגה. שקד הייתה הגורם המרכזי בהקמת ובתחזוק הממשלה. כל מה שעניין את שקד זה הכיסא שלה והסיפור התקשורתי. שקד הצליחה להתחבר למוקדי הכוח בתקשורת שעוטפים את ה"סיפור" שלה ומסתירים את הנזק הגדול שהיא עושה ועשתה לימין. היא ויתרה על כל העקרונות שלה ומכרה את ארץ ישראל ומדינת ישראל למפלגת רע"מ, האחים המוסלמים.
נוכחתי בזאת מעבר לכל ספק בהליך חקיקת חוק האזרחות".
"חוק האזרחות שמגיע כל שנה לכנסת מכיל בתוכו מוקש. המוקש הוא שבנוסח החוק יש סמכות לשר הפנים להפעיל שיקול דעת ולאשר במקרים חריגים לפלסטינאים תושבות ואזרחות במדינת ישראל. עד היום, שרי הימין בממשלות הימין השתמשו בסמכות זו במשורה ורק שהיו חייבים. סעיף זה בחוק אפשר לשקד לייצר ברית עם מר"צ והאחים המוסלמים ולהשיג את תמיכתם בחוק. תמיכה שתמורתה שקד התחייבה לאשר אזרחות
לאלפי פלסטינאים. מהלך זה של שקד משמעותו פיגוע ישיר בביטחון המדינה ובזהותה כמדינה יהודית ומצד שני שומר על הכיסא והמיתוג התקשורתי של שקד. את שקד טובת המדינה במניעת אזרוח פלסטינאים - לא עניין, כל הסיפור היה מושתק בתקשורת מכיוון שהמסר העיקרי שהתקשורת הייתה מוציאה הוא: "חוק האזרחות עבר..."
קיש מציין עוד: "יתרה מכך, לאחר שיחד עם שיקלי הצלחנו לעצור את החקיקה, התחיל קמפיין בתקשורת נגד הליכוד שכביכול "פוגע במדינה" בכך שלא מעביר את חוק האזרחות כאשר האמת הייתה כמובן הפוכה. לאחר שהחוק לא עבר והקמפיין השקרי נגד הליכוד לא צלח, נאלצה שקד לסגת מהברית שלה עם מר"צ והאחים המוסלמים. הצלחנו להעביר חוק מתוקן שמנע משקד להכניס פלסטינאים לישראל. מעבר לחוק האזרחות גם בתפקידה כשרת משפטים ראיתי את הברית שלה עם שי ניצן, פרקליט המדינה דאז. ברית שהובילה לכך שלמענו היא ריסקה את הפיקוח והבקרה על הפרקליטות. מהלך שכמובן הוצנע על ידי התקשורת, מוזמנים לשאול את דעתה של השופטת לשעבר הילה גרסטל על המהלך, גרסטל כיהנה כנציבת הביקורת על הפרקליטות בתקופה זו".
קיש מנמק את החלטתו לצאת נגד השרה שקד: "החלטתי לכתוב פוסט מפורט זה בעקבות המהלך השקרי הנוכחי ששקד עשתה ליונתן פולארד. אותו מהלך שמופעל עכשיו כלפי המצביעים במערכת הבחירות שמטרתו לגרום לאנשי ימין לתמוך במפלגתה. אין לי שום ספק ששקד, במידה ותעבור אחוז חסימה - תפעל אך ורק למען שקד. אפס חשיבות לדברים שהיא אומרת כרגע, אין לה מחויבות לא לדרך ולא לאנשים. שקד אינה מחויבת לימין ופולארד ברגע שנוכח בזאת ביטל את תמיכתו בה".
לסיום הוא אומר: "החשש הגדול שלי שאחרים ממצביעי הימין יתפתו לשקרים שלה. שקד הוכיחה מעל לכל ספק שהיא תבחר בדרך שתתאים לה ללא שום אידאולוגיה. שקד היא במחנה שקד בלבד. האתגר בבחירות הקרובות הוא עצום ויכול לעצב את דרכה של מדינת ישראל בעשורים הבאים. בחירות אלו יקבעו האם ישראל תישאר מדינה יהודית דמוקרטית או שתהפוך למדינת כל אזרחיה ללא זהות יהודית".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כמה קשקושים
    גילי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה וחבריך לליכוד פעלתם נגד כל חוק המיטיב עם אזרחי המדינה, כל חוק בעד בטחון המדינה. כמעט הצלחתם למנוע את חוק ממדים ללימודים (אלמלא חששתם מהתוצאות בבחירות, הייתם מונעים מחוק זה לעבור). אני מקווה שמי שמתכוון לבחור בליכוד יתפכח ויקבל קצת שכל, ולא יבחר במפלגה שרואה את טובת העומדים בראשה ולא את טובת אזרחי המדינה
    סגור
  • 4.
    קיש בקשקשת אין סופית. לא עשה רבע ממה ששקד עשתה (ל"ת)
    פבלו 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קיש. כל מה ששומעים ממך זה עצרנו מנענו וכו.
    יוסי 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תעבור פעם למדיניות שתצביע מה כן עשית ובנית ולא מה הרסת. אתה בכנסת ליצור חוקים שיעזרו לעם ולא לעצור כל יוזמה של מישהו אחר.
    סגור
  • 2.
    האתגר העומד הפני המילכוד בבחירות הקרובות -
    ח״ן 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חילוץ נאשם בפלילים מידי החוק והמשפט תוך הרס מוסדות השלטון במדינה! על זה עובד קיש ו הזומביביסטים - נקווה שאף אחד אחר לא ייתן לזה יד!
    סגור
  • 1.
    טרפה
    יונית 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיש נבלה ואיילת טרפה
    סגור