בחירות 2022

הסכם שכר המורים - הגננות זועמות: "השתמשו בנו וזרקו"

יש גם מי שלא מרוצים מההסכם שנחתם בין האוצר למורים. ארגון הגננות שלא נכללו בו זועמות בפרט נוכח הסכם מפנק ונדיב במיוחד למורים וצוותי ההוראה שלא כולל סעיף אחד לטובת שדרוג מעמד הגננות 
דוד זולדן |  1
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר פרסום ההסכם - זעם בקרב הגננות: ארגון הגננות מבית ההסתדרות הלאומית: "אנחנו בהלם, השתמשו בנו וזרקו. הגננות נותרו בחוץ וילדי הגנים הופקרו. המאבק שלנו רק מתחיל. המצב המחפיר של גני הילדים והתנאים המחפירים של הגננות נזרקו החוצה. יפה בן-דויד השתמשה בגננות להפגנות ושביתות ולבסוף לא קיבלנו דבר בהסכם. היא ומשרד החינוך שכחו כנראה שהחינוך מתחיל בגן".
בין ההסכמות העיקריות: העלאת שכר לעובד הוראה המתחיל ל-9,000 שקלים, ותוספות של - 1,100 שקלים לכל הפחות לעובד הוראה. כמו כן, יינתן מענק התמדה של 10,000 שקלים לאחר 3 שנים במערכת, ושכר המנהלים המתחילים יעלה ל-19 אלף שקלים. שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון מברכת על ההסכם: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. ילדי ישראל - עשינו זאת למענכם, למען צוותי ההוראה ולמען עתיד מערכת החינוך".
גם סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער צייץ בטוויטר: "שמח על השגת ההסכם החשוב בין המדינה להסתדרות המורים. יישר כוח ענק לחברתי שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, אשת חינוך מובהקת ולוחמת, שהוכיחה נחישות ומסירות למען הילדים. מברך את שר האוצר ידידי אביגדור ליברמן שמשיחות שניהלנו אני מכיר את האכפתיות שלו לחינוך. והלב כבר מתרגש: מחר שירה מתחילה כיתה א׳".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חילקו את ההעלאה ל 4 שנים כך ששכר המורה יעלה 270 שח
    המורים לא יקבלו כלום 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המטרה שמורה ימשיך לעבוד בשכר עבדים . זה הסכם עלוב ביותר כשהמורים יראו מה הולך שם הם ינטשו בזעם
    סגור