בחירות 2022

ליברמן קרא לשרת החינוך למנוע שביתה וניסה להביך אותה

ליברמן מחד קורא לשרת החינוך למנוע שביתה ומאידך עוקץ אותה בעקבות ביקורה הבלתי מקרי יש להניח במוסדות חינוך חרדים: "אני שמח ששרת החינוך ומנכ״לית משרדה ביקרו הבוקר במוסד לימודים חרדי לרגל פתיחת שנת הלימודים, אגב שם אין שביתות גם אם ההסתדרות רוצה"
דוד זולדן |  1
ד"ר יפעת שאשא-ביטון, אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אורן בן חקון)
שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן צייץ כעת בחשבון הטוויטר שלו: "אני שמח ששרת החינוך ומנכ״לית משרדה ביקרו הבוקר במוסד לימודים חרדי לרגל פתיחת שנת הלימודים, אגב שם אין שביתות גם אם ההסתדרות רוצה. אני מצפה שכל הצדדים יעשו מאמץ אמיתי וכן כדי למנוע שביתה ביתר מוסדות החינוך כדי שכל תלמידי ישראל יפתחו את שנת הלימודים כסדרה ב-1 בספטמבר".
המגעים כאמור נמשכים: מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד לבין בכירי משרד האוצר יקיימו היום פגישת משא ומתן נוספת כאשר זמן פתיחת שנת הלימודים עדיין לא ברור. בתוך כך, נתק נרשם בין ארגון המורים להסתדרות המורים. יו"ר הארגון רן ארז אמר בראיון בכאן ב: "אנחנו (יפה ואני) לא מדברים אחד עם השנייה ויש לזה סיבות שלא רוצה לפרט כרגע".
כאמור, הנושא הכי מרכזי שנמצא במחלוקת בין האוצר להסתדרות המורים הוא התגמול שבאוצר מבקשים להעניק למורים. באוצר מסבירים כי מרבית המורים הצעירים מועסקים בשיעור העסקה נמוך והמשכורת שלהם לא גבוהה ולכן הם מבקשים לתגמל אותם באופן שישאיר אותם במערכת. באוצר מצביעים על נתונים שמראים שעיקר העזיבות של מורים בתוך מערכת החינוך נעשית על ידי מורים בשנים הראשונות שלהם ולכן באוצר מבקשים לתגמל אותו בשיעור גבוה יותר מאשר מורים ותיקים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן בלתי נסבל מושחת עלוב חיים
    פטריוט 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חי מעקיצות איש גס רוח חוצפן נוכל מושחט שכל מה שמעניין אותו מה קורה אצל החרדים לא תגיע לקרוסוליים של החרדים איכססססססססססססססססססססססססס
    סגור